Pro splnění zadání odevzdejte prosím svoje úkoly k bodu A) do Odevzdávárny našeho kurzu nejpozději do 12:00 v úterý 27. dubna. Pokračujte v tvorbě své komunikační strategie (vč. větších i menších úprav dosavadního textu). Dále podle kapitoly Lee, Kotler (2011) Social Marketing_Segmenting, Evaluating, and Selecting Target, kterou už jste četli, připravte ke své komunikační strategii „segmentaci“. Tzn. identifikujte a popište všechny relevantní cílové skupiny, které by mohla potenciálně vaše komunikace oslovit. Vycházejte z výše uvedené kapitoly, co je důležité při identifikaci a popisu segmentů zvažovat. Popište společné znaky (společné jmenovatele), které jsou pro jednotlivé uvedené skupiny charakteristické. Téma si zrešeršujte, opírejte se maximálně o dostupná empirická data (průzkumy veřejného mínění, výzkumy), a všude, kde máte nějaký zdroj, ho uveďte. Zvažte, zdali byste dokázali – kromě jiného, viz poslaná kapitola – do popisu skupin nabídnout odpovědi na tyto otázky: • Čím je oslovit? • Co jim brání a pomáhá v chování? • Co na ně dělá dojem? • Co si o vás myslí? • Jaké má o vás mínění? • Čeho si na vás cení? • Co od vás očekává? • Co jim připadá vtipné? • Co se jich dokáže dotknout? • Co by je mohlo odradit? Tuto novou pasáž přidejte prosím do své aktuální verze komunikační strategie a pošlete do Odevzdávárny našeho kurzu nejpozději do 12:00 v úterý 27. dubna. Zkuste rozpoznat, zdali se uvedené plakáty a videa: • přesvědčují přesvědčené („ghetto“, „svetr“) • pracují s univerzálními prvky („klasika“) • nebo je komunikace šitá na míru - komu? Materiály najdete v IS ve složce Učební materiály – Úkol 4, pod názvem Plakáty a videa na trénink. Posílat mi nemusíte nic, je to domácí příprava :) Nastudujte si prosím důkladně tento text (můžete si z něj udělat výpisky, poznamenat si své otázky). Stáhnout si ho můžete v IS ve složce Učební materiály – Úkol 4.