Pro splnění zadání odevzdejte prosím svoje úkoly k bodu A) do Odevzdávárny našeho kurzu nejpozději do 12:00 v úterý 11. května. Pokračujte v tvorbě své komunikační strategie (vč. větších i menších úprav dosavadního textu). A. Upravte prosím své segmentace tak, aby: 1. prezentovaly jednotlivé cílové skupiny (jako karty, když vyložíte na stůl) formou person, 2. tímto způsobem pojmenovávaly společné znaky/jmenovatele jednotlivých skupin (reprezentovaných personou), 3. byli co nejvíce odzdrojované / evidence-based, tzn. byly založeny na pramenech (empirických aj.) B. Vy, kdo máte advocacy campaing, připravte si situační analýzu (i v návaznosti na naše konzultace), tzn. přehled mocenských vztahů, do kterých chcete vstoupit. Můžete si to představit jako hrací pole, kde identifikujete konkrétní aktéry a jejich vliv na Vámi zvolenou agendu: • aktuální spojence, • potenciální spojence, • potenciální protivníky, • aktuální protivníky. A) + případně B) (týká se těch, co mají advocacy campaign) přidejte prosím do své aktuální verze komunikační strategie a pošlete do Odevzdávárny našeho kurzu nejpozději do 12:00 v úterý 11. května. Nastudujte si prosím důkladně tyto texty (můžete si z nich udělat výpisky, poznamenat si své otázky): • Gálik (2012) Psychologie přesvědčování_Univerzální principy přesvědčování podle Cialdiniho • Rose (2010) Communicating with Humans Stáhnout si je můžete v IS ve složce Učební materiály – Úkol 5.