Pro splnění zadání odevzdejte prosím svoje úkoly k bodu A) do Odevzdávárny našeho kurzu nejpozději do 12:00 v úterý 25. května. Pokračujte v tvorbě své komunikační strategie (vč. větších i menších úprav dosavadního textu). A. Připravte prosím tzv. zacílení (targetting), tzn. vyberte na základě kritérií (které jsme probírali na semináři + event. které jsou doporučované v literatuře) z cílových skupin, které jste popsali ve svojí segmentaci, jednu konkrétní cílovou skupinu + podrobně vysvětlete, proč jste vybrali právě tu (rozsah cca půl strany). B. Připravte prosím tzv. pozicování (positioning), konkrétně (viz seminář + aplikace literatury ke kurzu, viz níže): a. positioning statement, b. produkt: jádro produktu, aktuální produkt, obohacený produkt c. cena: zdali s ní budete či nebudete pracovat; pokud ano, jak. A) + B) přidejte prosím do své aktuální verze komunikační strategie a pošlete do Odevzdávárny našeho kurzu nejpozději do 12:00 v úterý 25. května. U následujících videí si prosím rozmyslete následující: • cíl videospotu, • cílová skupina videospotu, • positioning statement, • vaše celkové zhodnocení. Materiály najdete v IS ve složce Učební materiály – Úkol 6, pod názvem Videa na trénink (pdfko má dvě strany). Posílat mi nemusíte nic, je to domácí příprava :) Nastudujte si prosím důkladně tyto texty (můžete si z nich udělat výpisky, poznamenat si své otázky) od Lee, Kotler (2011): • Crafting Desired Positioning • Social Marketing_Product – Creating a Product Platform • Social Marketing_Price – Determining Monetary and Nonmonetary Incentives and Disincentives • Promotion – Deciding on Messages, Messengers and Creative Strategies Stáhnout si je můžete v IS ve složce Učební materiály – Úkol 6.