Podklady ke zkoušce (A+B) je potřeba odevzdat min. 72 hodin před ústní zkouškou (odevzdávárna Finální podklady ke zkoušce), a také min. 48 hodin před event. konzultací (odevzdávárna: Podklady ke konzultaci). Dokončete svou komunikační strategii, doplňte prosím: 1. Styl a tón 2. Výběr ambasadorů a ambasadorek 3. Výběr komunikačních kanálů 4. Evaluace (jak se ověřovalo / poznalo, že Vaše komunikace byla úspěšná nebo nikoliv) Užitečné Vám můžou být kapitoly v IS (viz Úkol 6 a Úkol 7): • Lee, Kotler (2011) Promotion – Deciding on Messages, Messengers and Creative Strategies • Lee, Kotler (2011) Developing a Plan for Monitoring and Evaluation • Lee, Kotler (2011) Place – Making Access Convenient and Pleasant • Lee, Kotler (2011) Promotion – Selecting Communication Channels Vytvořte souhrn své komunikační strategie, podle následujících bodů (podrobněji viz Lee, Kotler (2011) Promotion – Deciding on Messages, Messengers and Creative Strategies, str. 320-322): • Purpose of communication • Target Audience • Communication objectives • Positioning statement • Benefits to promise • Support for the promise • Style and tone • Openings