COVID-19 výuka
1. Zoom
a. Pro online výuku bude využívat Zoom.
b. Odkaz na výuku všech přednášek a seminářů je stejný: https://cesnet.zoom.us/j/94811457037
2. Studijní setkání: průběh setkávání
a. Během výuky si prosím zajistěte místo, kde budete mít dostatečně
kvalitní internetové připojení a kde vás pokud možno nebude nic vyrušovat.
b. K výuce se připojujte ve stanovený čas nebo s mírným předstihem.
c. Mějte vypnutý mikrofon (pokud právě nediskutujete, neptáte se
apod.).
d. Mějte zapnutou kameru. Je pro nás velmi obtížné mluvit do monitoru a
bez jakékoli zpětné vazby. V případě, že nás ve výuce bude mnoho a zapnutá
kamera bude zpomalovat přenos, požádáme vás o vypnutí kamery.
e. Buďte aktivní, reagujte na naše otázky, ptejte se, diskutujte.
f. Velmi oceníme, když se budete v průběhu výuky věnovat jejímu tématu
a omezíte jinou aktivitu (sociální sítě, web apod.).
g. Z výuky nebudeme pořizovat žádný záznam ani nebude streamována. Rádi
bychom podpořili interaktivitu, a proto chceme vytvořit možná nejvíce
„bezpečné“ prostředí, ve kterém se budeme cítit dobře.
PSYn4650 patří mezi profilující předměty ECTS B z oblasti
psychologie práce. Je věnován metodě assessment centra, která se v personální
práci zpravidla využívá ke třem účelům: a) k výběru zaměstnanců nebo
jejich povyšování, b) k diagnostice dovedností a schopností, c)
k rozvoji dovedností a schopností. Předmět je primárně určen studentům
magisterského studia psychologie Fakulty sociálních studií MU.
Práce v předmětu obsahuje dvě části: a) teoretická
příprava, b) sebezkušenostní a výcviková část. Cílem předmětu je osvojení si
základních pojmů, poznatků a teorií, které jsou důležité pro úspěšnou realizaci
metody assessment centra.
Metoda assessment centra je zasazena do teoretického rámce,
ze kterého vychází (behaviorální diagnostika), je představena v kontextu
jiných metod personální práce určených k hodnocení lidí a jsou prezentovány
teoretické koncepty důležité pro uchování validity metody assessment centra.
Součástí předmětu je nácvik dovedností, které souvisí
s přípravou a realizací metody. Studenti mají příležitost vyzkoušet si
roli účastníka assessment centra, možnost nacvičit dovednosti související s rolí
posuzovatele v assessment centru a poskytovatele informací o výsledcích.
Konkrétně si vyzkouší např. pořizování vzorků chování, záznam pozorovaného
chování, klasifikaci a hodnocení pozorovaného chování, psaní zpráv s výsledky či
poskytování zpětné vazby o výsledcích assessment centra.