Assessment centrum
prof. PhDr. Martin Vaculík, Ph.D.
Assessment centrum
Info
Období
jaro 2021

COVID-19 výuka

1. Zoom

a. Pro online výuku bude využívat Zoom.

b. Odkaz na výuku všech přednášek a seminářů je stejný: https://cesnet.zoom.us/j/94811457037

 

2. Studijní setkání: průběh setkávání

a. Během výuky si prosím zajistěte místo, kde budete mít dostatečně kvalitní internetové připojení a kde vás pokud možno nebude nic vyrušovat.

b. K výuce se připojujte ve stanovený čas nebo s mírným předstihem.

c. Mějte vypnutý mikrofon (pokud právě nediskutujete, neptáte se apod.).

d. Mějte zapnutou kameru. Je pro nás velmi obtížné mluvit do monitoru a bez jakékoli zpětné vazby. V případě, že nás ve výuce bude mnoho a zapnutá kamera bude zpomalovat přenos, požádáme vás o vypnutí kamery.

e. Buďte aktivní, reagujte na naše otázky, ptejte se, diskutujte.

f. Velmi oceníme, když se budete v průběhu výuky věnovat jejímu tématu a omezíte jinou aktivitu (sociální sítě, web apod.).

g. Z výuky nebudeme pořizovat žádný záznam ani nebude streamována. Rádi bychom podpořili interaktivitu, a proto chceme vytvořit možná nejvíce „bezpečné“ prostředí, ve kterém se budeme cítit dobře.

PSYn4650 patří mezi profilující předměty ECTS B z oblasti psychologie práce. Je věnován metodě assessment centra, která se v personální práci zpravidla využívá ke třem účelům: a) k výběru zaměstnanců nebo jejich povyšování, b) k diagnostice dovedností a schopností, c) k rozvoji dovedností a schopností. Předmět je primárně určen studentům magisterského studia psychologie Fakulty sociálních studií MU.

Práce v předmětu obsahuje dvě části: a) teoretická příprava, b) sebezkušenostní a výcviková část. Cílem předmětu je osvojení si základních pojmů, poznatků a teorií, které jsou důležité pro úspěšnou realizaci metody assessment centra.

Metoda assessment centra je zasazena do teoretického rámce, ze kterého vychází (behaviorální diagnostika), je představena v kontextu jiných metod personální práce určených k hodnocení lidí a jsou prezentovány teoretické koncepty důležité pro uchování validity metody assessment centra.

Součástí předmětu je nácvik dovedností, které souvisí s přípravou a realizací metody. Studenti mají příležitost vyzkoušet si roli účastníka assessment centra, možnost nacvičit dovednosti související s rolí posuzovatele v assessment centru a poskytovatele informací o výsledcích. Konkrétně si vyzkouší např. pořizování vzorků chování, záznam pozorovaného chování, klasifikaci a hodnocení pozorovaného chování, psaní zpráv s výsledky či poskytování zpětné vazby o výsledcích assessment centra.

Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Učitel doporučuje studovat od 1. 3. 2021 do 9. 5. 2021.
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Kapitola obsahuje:
1
Studijní text


Kapitola obsahuje:
1
Studijní text
Kapitola obsahuje:
6
Složka
1
Studijní text
Předchozí