Politická ekonomie médií
-
Politická ekonomie médií
-
Nyní studovatSeminář 1: Úvod. Proč studovat politickou ekonomii médií?
-
Nyní studovatSeminář 2: Úvod. Co je politická ekonomie médií? Jaké má kořeny?
-
Nyní studovatSeminář 3: Média a společnost – přístupy a tradice politické ekonomie médií
-
Nyní studovatSeminář 4: Politická ekonomonie internetu
-
Nyní studovatVelikonoce – státní svátek 2.4. 2021
-
Nyní studovatSeminář 5: Politická ekonomonie žurnalistiky
-
Nyní studovatSeminář 6: Feministická politická ekonomie médií
-
Nyní studovatSeminář 7: Mediální průmysl
-
Nyní studovatSeminář 8: Mediální vlastnictví
-
Nyní studovatSeminář 9: Výzkum komodit a mediálních organizací
-
Nyní studovatSeminář 10: Vzestup prozumerů: Demokratizace výroby obsahu nebo práce zadarmo?
-
Nyní studovatSeminář 11: Amazon, Google, Facebook, Twitter – nová forma kapitalizmu?
-
Nyní studovatSeminář 12: Závěrečné zhrnutí a budoucí trendy ve výzkumu politické ekonomie médií
-
Velikonoce – státní svátek 2.4. 2021
-
Politická ekonomie médií
-
Nyní studovatSeminář 1: Úvod. Proč studovat politickou ekonomii médií?
-
Nyní studovatSeminář 2: Úvod. Co je politická ekonomie médií? Jaké má kořeny?
-
Nyní studovatSeminář 3: Média a společnost – přístupy a tradice politické ekonomie médií
-
Nyní studovatSeminář 4: Politická ekonomonie internetu
-
Nyní studovatVelikonoce – státní svátek 2.4. 2021
-
Nyní studovatSeminář 5: Politická ekonomonie žurnalistiky
-
Nyní studovatSeminář 6: Feministická politická ekonomie médií
-
Nyní studovatSeminář 7: Mediální průmysl
-
Nyní studovatSeminář 8: Mediální vlastnictví
-
Nyní studovatSeminář 9: Výzkum komodit a mediálních organizací
-
Nyní studovatSeminář 10: Vzestup prozumerů: Demokratizace výroby obsahu nebo práce zadarmo?
-
Nyní studovatSeminář 11: Amazon, Google, Facebook, Twitter – nová forma kapitalizmu?
-
Nyní studovatSeminář 12: Závěrečné zhrnutí a budoucí trendy ve výzkumu politické ekonomie médií
-