PROCES KALIBRACE VÝKONU A HODNOCENÍ SKUPINOVÁ KALIBRACE VÝKONU A UV PRŮBĚŽNÉ HODNOCENÍ VÝKONU SKUPINOVÁ KALIBRACE HODNOCENÍ VOLBA VHODNÝCH UV MANAŽEREM SYSTÉMOVÁ A INDIVIDUÁLNÍ OPATŘENÍ FEEDBACK ZAMĚSTNANCŮM, VYJEDNÁVÁNÍ Předchází trénink manažerů podle čeho nastavovat Firemní Týmové Individuální Předchází trénink manažerů jak pracovat s kritérii a jak hodnotit Exekutivní zhodnocení celofiremních výsledků Procházení a analýza sesbíraných dat od individuálních manažerů Diskuse nad daty Diskuse nad outliery Diskuse nad opatřeními Komunikace výstupů zaměstnancům Implementace individuálních opatření v rozvoji, operativě, Úpravy procesů, indikátorů, tvorba nových nástrojů, a jiná strukturální opatření vzešlá z kalibrace UV - ukazatele výkonu I. POSTUP KALIBRACE CÍLŮ POJMENOVÁNÍ PODOBNÝCH POZIC POJMENOVÁNÍ CELOFIREMNÍCH CÍLŮ PŘIPOMENUTÍ DOPLŇUJÍCÍCH PODKLADŮ PŘÍPRAVA A ÚVOD VÁŽENÍ CÍLŮ DEFINICE INDIVIDUÁLNÍCH CÍLŮ Sladění na metodice tvorby cílů a PM a průběhu kalibrace Které lze porovnávat napříč odděleními Rozumí každému cíli a indikátoru všichni stejně? Pro účel vysvětlování firemních cílů a nároků na výkon, (definice hodnot, pravidla, procesy, checklisty nebo tréningové podklady Komunikace výstupů zaměstnancům Implementace individuálních opatření v rozvoji, operativě, Úpravy procesů, indikátorů, tvorba nových nástrojů, a jiná strukturální opatření vzešlá z kalibrace II. POSTUP KALIBRACE HODNOCENÍ SKUPINOVÉ TRENDY VE VÝKONU SOULAD S CÍLI BYZNYSU INDIVIDUÁLNÍ HODNOCENÍ INDIVIDUÁLNÍ ZHODNOCENÍ VÝKONU MANAŽEREM NAVAZUJÍCÍ OPATŘENÍ KALIBRACE A ÚPRAVY Podle kritérií z kalibrace cílů Srovnání hodnocení týmu s celofiremními daty Srovnání týmy mezi sebou Podívám specifické pozice napříč týmy - Pokud je hodnocení rozdílné, je příčinou rozdílný výkon nebo bias manažera? (ad Zkreslení při hodnocení) Fokus na outliers - lidi, kteří vybočují z hlediska hodnocení manažerem nebo z hlediska dat Diskuse souvislostí mezi hodnocením a byznysovými daty pro daný tým/oddělení Diskuse hodnocení zaměstnanců (vzhledem k firemním cílům) Nejdřív špatní zaměstnanci Potom skvělí zaměstnanci Potom průměrní Challengující ale konstruktivní vstupy do debaty. Rozvojová opatření, rošády, úprava procesu, atd. Co bude komu komunikováno