Rozhovor v personální psychologii

Úvodní kontakt

Studijní cíle: Po absolvování tématu budou studenti schopni definovat základní body prvního kontaktu, popsat vlivy, který má na obraz společnosti, uvést jeho hlavní přínosy. Dále budou schopni uvést svoje hlavní limity během prvního kontaktu a strategie, jak s nimi pracovat. Budou schopni identifikovat vhodné a nevhodné otázky a formy komunikace během úvodního kontaktu tak, aby zaujali nového kandidáta.

Klíčová slova: zaměstnanecká zkušenost (applicant´s/candidate experience), obraz firmy (company/corporate image; employer branding), vyhovující kandidát (matching candidate), work-person fit, person-work fit

Literatura

Nguyen, N., Leblanc, G. (2002). Contact personnel, physical environment and the perceived corporate image of intangible services by new clients. International Journal of Service Industry Management, 13 (3), 242-262.

Schill, D., Kracklauer, A. H., Rasche, C. (2017). The quality of the candidate journey as an important aspect of the employer brand. Cambridge Conference Series, 4, 7–16.