Základy politického marketingu
-
Základy politického marketingu
-
Nyní studovatTýden 1: Úvodní informace ke kurzu
-
Nyní studovatTýden 2 a 3: Marketing – stručné uvedení do problematiky
-
Nyní studovatTýden 4: Politický marketing – definice a pojmy
-
Nyní studovatTýden 5: Politický trh a aktéři
-
Nyní studovatTýden 6, 7 a 8: Volební kampaně v historické perspektivě
-
Nyní studovatTýden 9: Mediální účinky a efekty
-
Nyní studovatTýden 10: Čtecí týden
-
Nyní studovatTýden 11: Politický marketing a měnící se mediální prostředí
-
Nyní studovatTýden 12: Seminář - kampaně v České republice – pravidla a praxe
-
Nyní studovatTýden 10
-
Nyní studovatTýden 11
-
Nyní studovatTýden 12
-
Nyní studovatTýden 13
-
Týden 10: Čtecí týden
-
Základy politického marketingu
-
Nyní studovatTýden 1: Úvodní informace ke kurzu
-
Nyní studovatTýden 2 a 3: Marketing – stručné uvedení do problematiky
-
Nyní studovatTýden 4: Politický marketing – definice a pojmy
-
Nyní studovatTýden 5: Politický trh a aktéři
-
Nyní studovatTýden 6, 7 a 8: Volební kampaně v historické perspektivě
-
Nyní studovatTýden 9: Mediální účinky a efekty
-
Nyní studovatTýden 10: Čtecí týden
-
Nyní studovatTýden 11: Politický marketing a měnící se mediální prostředí
-
Nyní studovatTýden 12: Seminář - kampaně v České republice – pravidla a praxe
-
Nyní studovatTýden 10
-
Nyní studovatTýden 11
-
Nyní studovatTýden 12
-
Nyní studovatTýden 13
-