Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Dětská poradenská psychologie
Interaktivní osnova
Dětská poradenská psychologie
OBSAH
Dětská poradenská psychologie
Nyní studovat
24.2. - P1 - Poradenský kontext - s kým pracovat a proč
Nyní studovat
24.2. - S1 - 16:00-17:40 - spojený seminář + zadání seminární práce
Nyní studovat
10.3. - P2 - Výchova, výchovné nejistoty, kojenec, batole
Nyní studovat
10.3. - S2 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
24.3. - P3 - Úzkostnost, strachy, hypersenzitivita
Nyní studovat
24.3. - S3 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
7.4. - P4 - ADHD, ADD
Nyní studovat
7.4. - S4 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
5.5. - P5 - PAS
Nyní studovat
5.5. - S5 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
13.5. - S6 - 14:00 - spojený seminář - prezentace kazuistik
Nyní studovat
Handicapy, odlišnosti, předsudky, integrace
Nyní studovat
Agresivita, adaptační obtíže, trauma, speciální vzdělávací potřeby, sociální znevýhodnění, práce s učiteli a rodiči
Nyní studovat
požadavky na zakončení kurzu
Prohlédnout vše
Agresivita, adaptační obtíže, trauma, speciální vzdělávací potřeby, sociální znevýhodnění, práce s učiteli a rodiči
School breakfast club
PBIS: Jak zavádět celoškolní preventivní podporu chování žáků
Chanovská škola ochranku na problémové žáky nepotřebuje, děti se snaží motivovat chválením
Společnost pro inkluzi bude školy učit, jak předcházet nevhodnému chování
Ve vyloučených lokalitách se vyplatí drsné chování víc než diplom. Škola proto není priorita, říká odborník
Neúspěch dětí ve škole není jen jejich vina, ale i naše, říká ředitel základní školy v Krnově, kde nikdo nepropadne
V ruce tablet, ve třídě asistent, ve škole psycholog. Jak Ukrajince začleňuje škola, která ví, jak na inkluzi
Inkluze v Krnově ve spolupráci se zřizovatelem školy
Předchozí
Následující
Dětská poradenská psychologie
Nyní studovat
24.2. - P1 - Poradenský kontext - s kým pracovat a proč
Nyní studovat
24.2. - S1 - 16:00-17:40 - spojený seminář + zadání seminární práce
Nyní studovat
10.3. - P2 - Výchova, výchovné nejistoty, kojenec, batole
Nyní studovat
10.3. - S2 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
24.3. - P3 - Úzkostnost, strachy, hypersenzitivita
Nyní studovat
24.3. - S3 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
7.4. - P4 - ADHD, ADD
Nyní studovat
7.4. - S4 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
5.5. - P5 - PAS
Nyní studovat
5.5. - S5 - prezentace kazuistik
Nyní studovat
13.5. - S6 - 14:00 - spojený seminář - prezentace kazuistik
Nyní studovat
Handicapy, odlišnosti, předsudky, integrace
Nyní studovat
Agresivita, adaptační obtíže, trauma, speciální vzdělávací potřeby, sociální znevýhodnění, práce s učiteli a rodiči
Nyní studovat
požadavky na zakončení kurzu
Operace
Prohlédnout vše