Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Dilemata a přístupy ke klientům
Interaktivní osnova
Dilemata a přístupy ke klientům
OBSAH
Dilemata a přístupy ke klientům
Nyní studovat
Dilemata a přístupy ke klientům
•
00. Úvod
•
01. týden (přístup, dilema, filozofie, etika)
•
02. týden (přístup, dilema, komplexní nebo zjednodušené cíle, filozofie, etika)
•
03. týden (přístup, dilema, množství klientů nebo kvalita služeb, sociální interakce)
•
04. týden (přístup, dilema, neutralita nebo favoritismus, sociální interakce)
•
05. týden (přístup, dilema, jednostrannost nebo symetrie, sociální pracovník)
•
06. týden (přístup, dilema, procedurální nebo situační přístup, sociální pracovník)
•
07. týden (přístup, dilema, materiální nebo nemateriální pomoc, organizace sociální práce)
•
08. týden (přístup, dilema, zasáhnout nebo nezasáhnout, organizace sociální práce)
•
09. týden (přístup, dilema, veřejný nebo dílčí zájem, klient)
•
10. týden (přístup, dilema, bezprostřední nebo zprostředkovaná východiska volby cílů, klient)
•
11. týden (přístup, dilema, řešení případu nebo změna poměrů ve společnosti, konceptualizace)
•
12. týden (přístup, dilema, změna klienta nebo změna prostředí, operační strategie)
•
13. týden (přístup, dilema, způsoby zvládání dilemat)
•
Zkouškové období (ověření znalostí)
Prohlédnout vše
Dilemata a přístupy ke klientům
00. Úvod
Přejít
01. týden (přístup, dilema, filozofie, etika)
Přejít
02. týden (přístup, dilema, komplexní nebo zjednodušené cíle, filozofie, etika)
Přejít
03. týden (přístup, dilema, množství klientů nebo kvalita služeb, sociální interakce)
Přejít
04. týden (přístup, dilema, neutralita nebo favoritismus, sociální interakce)
Přejít
05. týden (přístup, dilema, jednostrannost nebo symetrie, sociální pracovník)
Přejít
06. týden (přístup, dilema, procedurální nebo situační přístup, sociální pracovník)
Přejít
07. týden (přístup, dilema, materiální nebo nemateriální pomoc, organizace sociální práce)
Přejít
08. týden (přístup, dilema, zasáhnout nebo nezasáhnout, organizace sociální práce)
Přejít
09. týden (přístup, dilema, veřejný nebo dílčí zájem, klient)
Přejít
10. týden (přístup, dilema, bezprostřední nebo zprostředkovaná východiska volby cílů, klient)
Přejít
11. týden (přístup, dilema, řešení případu nebo změna poměrů ve společnosti, konceptualizace)
Přejít
12. týden (přístup, dilema, změna klienta nebo změna prostředí, operační strategie)
Přejít
13. týden (přístup, dilema, způsoby zvládání dilemat)
Přejít
Zkouškové období (ověření znalostí)
Přejít
Předchozí
Následující
Dilemata a přístupy ke klientům
Nyní studovat
Dilemata a přístupy ke klientům
•
00. Úvod
•
01. týden (přístup, dilema, filozofie, etika)
•
02. týden (přístup, dilema, komplexní nebo zjednodušené cíle, filozofie, etika)
•
03. týden (přístup, dilema, množství klientů nebo kvalita služeb, sociální interakce)
•
04. týden (přístup, dilema, neutralita nebo favoritismus, sociální interakce)
•
05. týden (přístup, dilema, jednostrannost nebo symetrie, sociální pracovník)
•
06. týden (přístup, dilema, procedurální nebo situační přístup, sociální pracovník)
•
07. týden (přístup, dilema, materiální nebo nemateriální pomoc, organizace sociální práce)
•
08. týden (přístup, dilema, zasáhnout nebo nezasáhnout, organizace sociální práce)
•
09. týden (přístup, dilema, veřejný nebo dílčí zájem, klient)
•
10. týden (přístup, dilema, bezprostřední nebo zprostředkovaná východiska volby cílů, klient)
•
11. týden (přístup, dilema, řešení případu nebo změna poměrů ve společnosti, konceptualizace)
•
12. týden (přístup, dilema, změna klienta nebo změna prostředí, operační strategie)
•
13. týden (přístup, dilema, způsoby zvládání dilemat)
•
Zkouškové období (ověření znalostí)
Operace
Prohlédnout vše