Seminární práce bude mít podobu odborného textu na téma související s okruhy probíranými v kurzu. Studující si téma volí samostatně, avšak je povinné, aby jasně reflektovalo alespoň jednu z hlavních oblastí mediální psychologie, které byly v kurzu diskutovány. Při volbě tématu je doporučeno konzultovat nápad s vyučujícím, aby bylo zajištěno jeho vhodné zaměření.
Práce by měla obsahovat teoretické zakotvení tématu a jasně vymezený výzkumný problém nebo otázku, na kterou text odpoví za použití minimálně 3 empirických odborných zdrojů (tedy odborné kapitoly nebo články z vědeckých časopisů). Text by také měl zahrnovat diskuzi prezentovaných zjištění a formulovat jasný a stručný závěr.
Rozsah textu je 5–7 normostran (tedy 9 000–12 600 znaků včetně mezer, reference se do rozsahu nepočítají).
Termín odevzdání seminární práce (tj. nahrání do odevzdávárny): 8.5.2025.
Odevzdání seminární práce je nutné pro připuštění ke zkoušce. Nevyhovující seminární práce budou vráceny k přepracování (a to pouze jednou). Přepracovaný text je třeba nahrát do odevzdávárny do týdne od vrácení. Pokud přepracovaný text stále nebude naplňovat požadavky, nebo nebude včas odevzdán, studující obdrží hodnocení X (nevyhovující) a nebude se moci přihlásit ke zkoušce.