- Představení kurzu a jeho studentů
- Osnova kurzu
- Vysvětlení úkolů a podmínek hodnocení
- Definice promo videa
- Video vs. jiné formáty propagace
- Teoretický exkurz do promo videa – co říkají výzkumy?
Tvůrčí praktikum: Tvorba promo videa
Týden 1 – Organizace kurzu a úvod do (promo) videa
Kurz je interaktivní a bere ohled na individuální potřeby jednotlivých studentů. Programy lekcí se teda částečně můžou měnit v závislosti od konkrétních potřeb a podnětů studentů v semináři. Hlavním bodem hodiny však vždy zůstavá uvedené téma. Stabilní zůstavají i podmínky hodnocení.
PROGRAM SEMINÁŘE
Společný SharePoint:
Zaujalo vás nějaké promo video? Pojďme spolu sdílet tipy na povedená i nepovedená promo videa. Do google dokumentu napište název společnosti a ve stručnosti v bodech co za vás ve videu funguje a nefunguje. Nezapomeňte přihodit i odkaz na dané video. Z dokumentu prosím nemažte nic, co jste sami nepřidali.
Prezentace z hodiny je dostupná zde:
Podmínky ukončení:
- docházka (povoleny jsou dvě absence, více absencí bude vyžadovat dodatečné plnění)
- vypracování a odevzdání dvou úkolů
- vypracování a odevzdání závěrečného úkolu, který je revizí a sytnezí již odevzdaných úkolů
Zadání úkolů:
- odevzdání do 10. 3. (10:00)
ÚKOL 2 – Vyhodnocení náročnosti natáčení s ohledem na časovou, finanční a personální rozvahu (rozmezí celkové ceny videa), příprava scénáře a storyboardu, formulace zadání pro vyhotovitele
- odevzdání do 7. 4. (10:00)
- odevzdání do 5. 5. (10:00)