Tvůrčí praktikum: Tvorba promo videa

Týden 1 – Organizace kurzu a úvod do (promo) videa

Kurz je interaktivní a bere ohled na individuální potřeby jednotlivých studentů. Programy lekcí se teda částečně můžou měnit v závislosti od konkrétních potřeb a podnětů studentů v semináři. Hlavním bodem hodiny však vždy zůstavá uvedené téma. Stabilní zůstavají i podmínky hodnocení.

PROGRAM SEMINÁŘE
  • Představení kurzu a jeho studentů
  • Osnova kurzu
  • Vysvětlení úkolů a podmínek hodnocení
  • Definice promo videa
  • Video vs. jiné formáty propagace
  • Teoretický exkurz do promo videa – co říkají výzkumy?

Společný SharePoint:

Zaujalo vás nějaké promo video? Pojďme spolu sdílet tipy na povedená i nepovedená promo videa. Do google dokumentu napište název společnosti a ve stručnosti v bodech co za vás ve videu funguje a nefunguje. Nezapomeňte přihodit i odkaz na dané video. Z dokumentu prosím nemažte nic, co jste sami nepřidali.

Prezentace z hodiny je dostupná zde:


Podmínky ukončení:


  • docházka (povoleny jsou dvě absence, více absencí bude vyžadovat dodatečné plnění)
  • vypracování a odevzdání dvou úkolů
  • vypracování a odevzdání závěrečného úkolu, který je revizí a sytnezí již odevzdaných úkolů

Zadání úkolů:


ÚKOL 1 – Určení tématu a formátu promo videa
  • odevzdání do 10. 3. (10:00)

ÚKOL 2 – Vyhodnocení náročnosti natáčení s ohledem na časovou, finanční a personální rozvahu (rozmezí celkové ceny videa), příprava scénáře a storyboardu, formulace zadání pro vyhotovitele
  • odevzdání do 7. 4. (10:00)
Závěrečný úkol – Syntéza a revize doteď odevzdaných úkolů podle zpětné vazby. Odevzdání a odprezentování vlastního promo videa. (Prezentace zohledňuje v kurzu probírané koncepty)
  • odevzdání do 5. 5. (10:00)