- Shrnutí poslední lekce a doplnění restů
- Rozdělení formátů promo videa na tradiční a netradiční
- Základní typologie formátů promo videa
- Faktory vstupující do ceny promo videa
- Diskuze nad cenotvorbou a faktory
- Přemýšlení o volbě formátů pro úkoly studentstv
Tvůrčí praktikum: Tvorba promo videa
Týden 2 – Formáty promo videa (levné a drahé varianty)
Kurz je interaktivní a bere ohled na individuální potřeby jednotlivých studentů. Programy lekcí se teda částečně můžou měnit v závislosti od konkrétních potřeb a podnětů studentů v semináři. Hlavním bodem hodiny však vždy zůstavá uvedené téma. Stabilní zůstavají i podmínky hodnocení.
PROGRAM SEMINÁŘE
Společný SharePoint:
Zaujalo vás nějaké promo video? Pojďme spolu sdílet tipy na povedená i nepovedená promo videa. Do google dokumentu napište název společnosti a ve stručnosti v bodech co za vás ve videu funguje a nefunguje. Nezapomeňte přihodit i odkaz na dané video.
Prezentace z hodiny je dostupná zde:
Následující