Tvůrčí praktikum: Tvorba promo videa

Týden 2 – Formáty promo videa (levné a drahé varianty)

Kurz je interaktivní a bere ohled na individuální potřeby jednotlivých studentů. Programy lekcí se teda částečně můžou měnit v závislosti od konkrétních potřeb a podnětů studentů v semináři. Hlavním bodem hodiny však vždy zůstavá uvedené téma. Stabilní zůstavají i podmínky hodnocení.

PROGRAM SEMINÁŘE
  • Shrnutí poslední lekce a doplnění restů
  • Rozdělení formátů promo videa na tradiční a netradiční
  • Základní typologie formátů promo videa
  • Faktory vstupující do ceny promo videa
  • Diskuze nad cenotvorbou a faktory
  • Přemýšlení o volbě formátů pro úkoly studentstv

Společný SharePoint:

Zaujalo vás nějaké promo video? Pojďme spolu sdílet tipy na povedená i nepovedená promo videa. Do google dokumentu napište název společnosti a ve stručnosti v bodech co za vás ve videu funguje a nefunguje. Nezapomeňte přihodit i odkaz na dané video.

Prezentace z hodiny je dostupná zde:

Následující