DOPORUČENÁ LITERATURA: Barkley, R.A. (1998). Attention-deficit Hyperactivity Disorder: A Handbook for Diagnosis and Treatment. New York: Guilford Press. Cotugno, A.J. (1995). Personality attributes of attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) using Rorschach Inkblot Test, Journal of Clinical Psychology, 51, 554-562. Černá a kol. (1999). Lehké mozkové dysfunkce. Praha: UK. Höschl,C., Libiger,J.,& Švestka,J. (Eds.) (2002). Psychiatrie. Praha: Tigis. Jucovičová, D., & Žáčková, H. (1997). Metody práce s dětmi s LMD -- především pro učitele a vychovatele. Praha: D & H. Kavale-Pazlarová, M., & Pilařová, M. (1999). Psychoterapeutické přístupy k dětem s LMD. In A. Kucharská (Ed.), Specifické poruchy učení a chování (pp. 76-84). Praha: Portál. Kirbyová, A. (2000). Nešikovné dítě (Dyspraxie a další poruchy motoriky). Praha: Portál. Koukolík, F.(2002). Lidský mozek. Praha: Portál. Kučera, O. a kol. (1961). Psychopatologické projevy při lehkých dětských encefalopatiích. Praha: SPN. Kulišťák, P. (2003). Neuropsychologie. Praha: Portál. Matějček, Z. (1993). Dyslexie - specifické poruchy čtení. Jinočany: H & H. Matejcek, Z. (2003). Is ADHD adaptive or non-adaptive behavior? Neuroendocrinology Letters, 24 (3/4), 148-150. Matějček, Z. (1990). K pojmu "lehkých mozkových dysfunkcí" (LMD), Československá Psychiatrie, 86 (1), 7-15. Matějček, Z. (1991). Lehké mozkové dysfunkce. Praha: Psychiatrické centrum. Matějček, Z., & Macek, K (1976). Společenská závažnost lehké dětské encefalopatie, Československá Psychiatrie, 72 (4), 228- 233. Matějček, Z. (1997). Škola rodičů. Praha: Maxdorf. Munden,A.,& Arcelus,J.(2002). Poruchy pozornosti a hyperaktivita. Praha: Portál. Paclt, I., & Florian, J. (1998). Psychofarmakoterapie dětského a dorostového věku. Praha: Grada Publishing. Pilařová, M., & Kavale-Pazlarová, M. (1999). ADHD a ADD -- reflexe z odborné literatury 90. let. In A. Kucharská (Ed.), Specifické poruchy učení a chování (pp. 18-24). Praha: Portál. Ptáček, R., Tyl, J., & Sedláková, V. (1998). EEG-biofeedback -- nová možnost v nápravě SPU. In A. Kucharská (Ed.), Specifické poruchy učení a chování (pp. 88-96). Praha: Portál. Rapport, M. (2001). Bridging theory and practise: Conceptual understanding of treatments for children with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD), obsessive-compulsive disorder (OCD), autism, and depression, Journal of Clinical Child Psychology, 30 (1), 3-7. Riefová, S.F. (1999). Nesoustředěné a neklidné dítě ve škole. Praha: Portál. Rowland, A.S., Lesesne, C.A., & Abramowitz, A.J. (2002). The epidemiology of attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD): A public health view, Mental Retardation and Developmental Disabilities Research Reviews, 8, 162-170. Říčan, P., Krejčířová, D.& kol. (1997). Dětská klinická psychologie. Praha: Grada Publishing. Selikowitz, M. (2000). Dyslexie a jiné poruchy učení. Praha: Grada Publishing. Šedivá, S., & Kavale-Pazlarová, M. (1996). Hypoaktivita u dětí s diagnózou suspektní LMD. In A. Kucharská (Ed.), Specifické poruchy učení a chování (pp. 71-75). Praha: Portál. Škvorová, J., & Škvor, D. (2003). Proč zlobím? Praha: Triton. Teeter, P.A. (1998). Interventions for AD/HD: Treatment in Developmental Context. New York: Guilford Press. Train, A. (2001). Nejčastější poruchy chování dětí. Praha: Portál. Train, A. (1997). Specifické poruchy chování a pozornosti: jak jednat s velmi neklidnými dětmi. Praha: Portál. Třesohlavá, Z.(1974). Lehká mozková dysfunkce u dětí. Praha: Avicenum. Třesohlavá, Z. a kol. (1983). Lehká mozková dysfunkce v dětském věku. Praha: Avicenum. Tyl, J., Matějček, Z., & Albrecht, V. (1990). Epidemiologický výzkum znaků lehkých mozkových dysfunkcí, Československá Psychiatrie, 86 (1), 27-36. Tyl, J., & Pazlarová, M. (1990). Změny koncepce lehké mozkové dysfunkce, Československá Psychiatrie, 86 (1),17-26. Zelinková, O. (2003). Poruchy učení. Praha: Portál. Zelinková, O. (2000). ADHD -- terminologie, projevy, intervence. In A. Kucharská (Ed.), Specifické poruchy učení a chování (pp. 23-27). Praha: Portál.