Petr Fryš petr.frys@beyond.cz Jana Kůtková jana@visan.cz Jitka Míková Mikova.J@seznam.cz Téma: Reklama a média Výzkumná otázka: Je reklama na finanční produkty účinnější (efektivnější) v tiskových nebo internetových médiích? Literatura: 1) Stuchlík, Petr - Dvořáček, Martin. 2000. Marketing na Internetu. Praha: Grada Publishing. 2) Hlavenka, Jiří. 2001.Internetový marketing. Praha: Computer Press. 3) Foret, Miroslav. 2003. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press. 4) Steel, Jon. 2003. Reklama, plánování a příprava. Brno: Computer Press. 5) Aaker, David A. 2003. Brand building, budování obchodní značky. Brno: Computer Press. 6) Foret, Miroslav - Procházka, Petr -- Vaculík, Josef -- Kopřivová, Kateřina -- Foret, Nikola. 2001. Marketing, základy a postupy. Praha: Computer Press. 7) Smith, Paul: Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000. 8) SURYNEK, ALOIS. 2001. Základy sociologického výzkumu. Praha: Management Press. 9) BLACK, THOMAS, R. 1999. Doing Quantitative Research in the Social Sciences. An Integrated Approach to Research Design, Measurement and Statistics. London: Sage. 10) DISMAN, MIROSLAV. 1993. Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum. 11) CHURTON, MEL. 2000. Theory and Method. Houndmills: Macmillan. 12) PETRUSEK, Miroslav. 1993. Teorie a metoda v moderní sociologii. Praha: Karolinum. 13) NOWAK Stefan. 1975. Metodologie sociologických výzkumů. Praha: Svoboda. 14) Beneš, Ladislav. 1991. Finance: peníze, vklady, úvěry, cenné papíry, pojistné, banky, kurs měny, finanční trh. Praha: Práce. 15) http://mam.cz/index.php?p=102200 16) http://www.penize.cz/ 17) http://investice.fin.cz/ 18) http://osobni-finance.fin.cz/ 19) http://www.iaudit.info 20) http://www.istrategie.cz/detail.htm?id=15453 literatura: chybí zahraniční časopis + sborník.