MUDS -- BAK, podzim 04 +--------------------------------------------------------------------------------------------+ |Příjmení |uznáno|Komentář | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |báčová |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |bezoušková|ano |Termíny "dílčí cíle" a "kroky" jsou z hlediska formulace cíle práce | | | |matoucí (jejich význam není jasný) a v této fázi zřejmě předčasné | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |blechová |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |bočková |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |bušková |ne |symbolický cíl: Pokud o nich těch projektech vědí a znají je, tak proč je | | | |na ně třeba upozorňovat? Pokud ne, pak o nich nevědí, neznají je nebo jim | | | |nevěnují pozornost, pak je z vašeho hlediska na místě na ně upozornit. | | | |aplikační cíl: Měla byste si představit, jak chcete využití zajistit -- | | | |jakou cestou, jakým způsobem? Mohlo by to totiž ovlivnit Váš způsob | | | |formulace poznávacího cíle. | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |červenková|ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |gebauerová|ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |hájková |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |macková |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |margoldová|ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |maříková |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |nešněra |ne |Je to už téměř perfektní, ale: symbolický cíl: Vypadá to, že chcete někoho| | | |upozornit, že chybí nějaké služby pro dlouhodobě duševně nemocné. Uvádíte,| | | |proč si myslíte, že to subjekt/y z otázky 2 nevědí (nevěnují tou | | | |pozornost). Nevím ale: 1. O jaké služby jde? 2. Kdo to podle Vás neví | | | |(nevěnuje této skutečnosti pozornost) a měl by vědět (měl by tomu věnovat | | | |pozornost)? P.S. Děkuji za informaci k pojmu "životní doména". | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |popelková |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |rendlová |ano |Nevím, proč rozlišujete "výzkumný" a "poznávací" cíl? Tyto termíny by měly| | | |označovat totéž. Snad jste chtěla rozlišit "rámcový" a v jeho rámci "pro | | | |Vaši práci specifický" poznávací cíl? | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |smetanová |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |striček |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |ševčíková |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |špinková |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |švancarová|ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |tomanová |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |tourková |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |veselková |ano | | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |votoupal |ano |Pozor ale: formulujete tentýž cíl dvakrát různými slovy. Ujasněte si vztah| | | |mezi pojmy "životní situace" a "sociální fungování" a to a zformulujte | | | |jeden cíl. Dílčí otázky jsou zatím předčasné. Taky si myslím, že není | | | |účelné chtít "životní situaci", resp. "sociální fungování" Vámi vybrané | | | |cílové populace "popsat", čili pořídit soupis charakteristik (v eseji do | | | |Úvodu SPSP, který jste kdysi psal, to byl bod 1). Lépe by bylo udělat | | | |"reflexi" životní situace a sociálního fungování, to jest popsat "osobu", | | | |"očekávání prostředí" a "podporu prostředí" a na základě tohoto popisu | | | |promyslet "nerovnováhy" (včetně tzv. "klíčové" nerovnováhy) a taky | | | |"rovnováhy" životní situace (v eseji to byl bod 2 a 3). V praktické | | | |sociální práci se takové "reflexi" říká "posouzení" ("assessment") životní| | | |situace klienta. | |----------+------+--------------------------------------------------------------------------| |zimmleová |ano | | +--------------------------------------------------------------------------------------------+