Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na aplikační menu
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Soubory
>
Studijní materiály
>
Studijní materiály předmětu FSS:
PSY710
>
Učební materiály
FSS:PSY710 Psychologie výchovy a vzdělávání
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Více
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Učební materiály
um
/10
Baloghová, A.
28. 6. 2005
Složky
Interentové zdroje
913429
/4
Mareš, J.
18. 10. 2005
Soubory
autoregulace_PSY710.pdf
autoregulace_PSY710.txt
Autoregulace učení
autoregulace_PSY710.pdf
Mareš, J.
5. 1. 2005
hodnoceni_psy710.pdf
hodnoceni_psy710.txt
Hodnocení ve školním kontextu
hodnoceni_psy710.pdf
Mareš, J.
5. 1. 2005
ucitel_PSY710.pdf
ucitel_PSY710.txt
Osobnost učitele
ucitel_PSY710.pdf
Mareš, J.
5. 1. 2005
klima_PSY710.pdf
klima_PSY710.txt
Sociální prostředí školy a školní třídy
klima_PSY710.pdf
Mareš, J.
5. 1. 2005
obrazovy_psy710.pdf
obrazovy_psy710.txt
Učení z obrazového materiálu
obrazovy_psy710.pdf
Mareš, J.
5. 1. 2005
uceni_PSY710.pdf
uceni_PSY710.txt
Učení
uceni_PSY710.pdf
Mareš, J.
20. 10. 2004
Vychova_PdPs.pdf
Vychova_PdPs.txt
Výchova, styl výchovy
Vychova_PdPs.pdf
Mareš, J.
7. 12. 2005
Otazky_PdPs.pdf
Otazky_PdPs.txt
Zácvičné otázky
Otazky_PdPs.pdf
Mareš, J.
7. 12. 2005
coping_PSY710.pdf
coping_PSY710.txt
Zvládání školních zátěžových situací
coping_PSY710.pdf
Mareš, J.
5. 1. 2005
na předmět PSY710 Psychologie výchovy a vzdělávání
Co je jinak
přidání souboru
Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka
Přidat
.
Co je jinak
další operace se soubory
Podrobnosti lze zjistit označením příslušného
řádku
.
Co je jinak
pohled pro experty
Pro častou práci je možné zvolit režim
Více možností
.
Co je nové
vyhledávání souborů
Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do
adresního řádku
.
Co je nové
rychlý přístup k souborům
Pomocí funkce
Nedávné
je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit
Hvězdičkou
.
Co se chystá
Připravujeme další vylepšení pro
mobilní zařízení
.
×
×