Podklady k ukončení kurzu Výběr značky piva • Předvýběr značek pro test • Provedení dvou individuálních rozhovorů s: – Jedním mužem – Jednou ženou – Jedním člověkem do 34 let – Jedním člověkem nad 35 let – VŠICHNI MUSÍ PÍT PIVO ALESPOŇ JEDNOU TÝDNĚ • Zpracování rozhovorů (přehled hlavních zodpovězených otázek v rozhovoru, popis respondenta – vzdělání, pohlaví, věk, počet piv týdně, lahvové / točené, preferované druhy piva, preferované druhy piva, prostředí konzumace) • Vypracování SWOT pro každou značku / koncept (oba rozhovory + vlastní pohled na věc – rozlišit!) Co zkoumáme? • Brand image neexistující značky: – Co značka slibuje? – Jaké se s ní pojí asociace? – Jaké pivo, které se pod ní bude prodávat, bychom čekali? Jaké bude? – Hodí se značka k zamýšlenému pivu? – Je to pivo pro mě? (myšleno pro respondenta) – V čem je rozdílné od ostatních? – V čem je podobné ostatním pivům? – Kdo jsou ti, kteří by pili podobné pivo SWOT příklad Cílová skupina • Popis cílové skupiny – pijáků piva • Rozbor značkového pole • Jednoduchá typologie pijáků x oblíbené značky • SPSS, tabulky, některé pokročilejší analýzy • 1 až 2 lidi Hodnocení • Známka v IS • 500 Kč • Piva :-)