FSS MU Brno – podzim 2009 Témata seminárních prací – týmy Pořadí při prezentaci 1. Téma: Analýza komunikační kampaně „Mnichovská dohoda“ (EURO RSCG) Tým: Hložánková, Repka, Mašková, Urbánková, Valkovská 2. Téma: Analýza komunikační kampaně Zloději (MARK/BBDO) Tým: Boháč, Daňa, Křenek, Lanc 3. Téma: Analýza webových stránek a tiskových materiálů Lady Wine Club Tým: Buchtíková, Nešporová, Kupčíková, Lukáčová 4. Téma: Analýza image časopisu Marketing a komunikace v konkurenčním poli Tým:Fruebauerová, Jeneš, Bartošová, Buchta 5. Téma: Analýza komunikační kampaně Nemyslíš, zaplatíš (EURO RSCG) Tým: pokud bude vytvořen další tým