Nevládní neziskové organizace 2010 otázky zkouška Č. učo Student Ukonč Studium Seminarka 1 (max25) Koment. Seminárka 1 Seminarka 2 (max. 15 bodů) Koment. Seminárka 2 aktivita zkouška CELKEM ZNÁMKA 1 2 3 4 5 6 7 1 386005 "Blehová, Simona" zk "FSS B-KS ZU [sem 1], EN [sem 3]" 22 "Pečllivě zpracovaná práce ve všech bodech, jen úvod by si zasloužil ""více slov"", lepší metodické ukotvení. Zdravě kritická esej na závěr (i když s názorem ne plně souhlasím)." 15 "Pečlivě zpracováno, dobře promyšlené logické vazby projektu." 3 77 C 6 6 5 4 6 10 2 333019 "Čáslavská, Martina" zk "FF N-FI PO [sem 1, cyk 2]" 25 Vzhledem k rozsah obsažná práce. Esej: Podnikání o.s. jako doplňková činnost z a účelem naplňování poslání není/resp. neměl by být problém. 10 "Chybí rozpad prací, vazba aktivit na časový harmonogram." 5 85 B 6 6 5 6 6 6 10 3 397367 "Čemová, Lucia" zk FSS N-PS PS [sem 1] 25 Pečlivě zpracované ve všech bodech. Výborné vč. prezentace na semináři. 15 "Jedoduchý projekt, ale doobře postavený do logické struktury. Líbí se mi, že myslíte i na medializaci." 10 93 A 6 6 6 3 6 6 10 4 376097 "Grohmann, Dominik" zk "FSS B-HS FF:PH [sem 3, cyk 1], EN [sem 3]" 25 Ve všech bidech zpracováno dobře. Pozitivně hodnotím využití literatury. Některé jsou lehce závěry zavádějící. 12 "Žádost není ideálně strukturovaná, ale v zásadě obsahuje vše podstatné. Chybí mi toruchu bližší charakteristika cílové skupiny. Pozitivně hodnotím detail promyšlení." 10 47 5 385744 "Kavalír, Jan" zk "FSS B-HE EN [sem 3], MV [sem 3]" 19 "V jednotlivých bodech někdy až příliš stručné, někdy nepřesné - např. zakládání shora dnes není zcela relevantní, základní org. Vznikají spontánně, u hospodaření je nesprávně interpretováno a směšovánohospodaření UVR a základních org. Obecně trpí velkou mírrou obecnosti vlivem snaze na pěti stranách popsat a hodnotit tak rozsáhlou organizaci. Část esej je zajímavá a dobrá." 5 24 6 364770 "Krejčíková, Jana" zk FSS N-SP SP (PM) [sem 5] 25 "Bezpochyby dokonalá práce. Velmi hodnotím osobní nasazení. Dobrý nápad je obklopit se ochotným spolupracovníky, tím nemyslím jen členy, ale přeba ta spolupráce s PR agenturou mi přijde velmi fajn, doporučuju outsorcovat co jde, mimo vlastní core bussiness. Jako riziko vidím velkou závislost na vašem nasazení." "Ano, já bych ten projek jak člen grantové komise doporučil k podpoře (bohužel nejsem). Jediné, co mě trošku chybělo, možná jsem přehlédl, jak přesně budou iPady používány (nějaký konkrétní příklad, abych si dovedl lépe představit)." 8 33 7 222927 "Lojda, Jiří" zk FSS N-HE EN [sem 1] 24 "Pečlivě zpracoáno ve všech bodech. Dílčí pozn.:OPS má statut ze zákona, registrovaný na soudu." 5 29 8 361911 "Muchová, Kamila" zk "FSS B-HE EN [sem 5], SP [sem 5]" 22 Pečlivě zpracovaná práce. V eseji chybí kritický názor 8 "preojekt bych nepodpořil, není mi jasné, o kolik se zlepší kvalita služeb pořízením jednoho koně, o kolik dosud převyšovala poptávka nad nabídkou, proč si na koně nevyděláte, ad. Všechny investiční projekty je třeba takto dobře odargumentovat." 30 9 333303 "Petříková, Michaela" zk "FSS B-HE EN [sem 7], SP [sem 7]" 25 "Dobrá práce s výbornou kriticky zpracovanou esejí, ze které je patrný vhled a podloženost názoru." 5 30 10 397348 "Sedláková, Tatiana" zk FSS N-PS PS [sem 1] 25 "Pečlivě zpracované, dobře ukotvená metodika zpracování, pěkná esej, mohla by být kritičtější." 15 "Dobrá logická provázanost projektu, pečlivě zpracováno." 5 89 B 6 6 6 6 6 6 8 11 380422 "Špačková, Nikola" zk "FSS B-HE EN [sem 3], GS [sem 3]" 15 "Chybí metodické ukotvení. Jednotlivé body zpracovány často v dosti obecné rovině, jako ""Svaz získává finanční prostředky od zahraničních i tuzemských sponzorů"", bez vyhodnocení informace. V eseji prezentován jeden výzkum, chybí kritický názor." 6 "Velký rozsah projektu je věnován argumentaci potřebnosti, nicméně pouze v obecné rovině - chybí specifikace cílové skupiny, ověření potřebnostui u cílové skupiny. Chybí struktorovaná linka a vazba: Problém - cíl projektu-aktivity-časový harmogram-rozpočet. Z hlediska pedagogiky jsou přinejmenším neobratná tvrzení ""zaměřili na děti v nízkém věku, které v podstatě nic nevzmůžou"", ""Environmentální výchova je teprve v rozletu a proto se ji snažíme svými projekty plně podpořit již v nízkém věku dětí"" ad., to ale z hlediska projektu nehodnotím." 51 5 4 0 0 3 6 12 12 321040 "Trubačíková, Iveta" zk ESF B-EKM PEM kombin. [sem 5] 0 0 0 0 Hodnocení Test A Žádost o grant Max. 15 bodů "Kritéria: celkové zpracování projektu (0 - 3 b), logický rámec - řešený, problém, cíl projektu, postup řešení, výstupy, výsledky, kontrola (0 - 8 b), rozpočet (0 - 4 b)" Test B Analýza fungování vybrané NNO Max. 25 bodů "Kritéria: Metodologie (0 - 7 b), Zpracování výzkumu dle jednotlivých bodů zadání (0 - 12 b), Závěr - vlastní názor na fungování (6 b)" Zkouška Max. 50 bodů Aktivita na přednáškách 20 prémiových bodů Hodnocení A 100 – 92 bodů B 84 – 91 bodů C 76 – 83 bodů D 68 – 75 bodů E 60 – 67 bodů F Méně jak 60 bodů