Základní pravidla vizuální komunikace Jak prezentujeme Nadaci Partnerství navenek i uvnitř 1. používáme jedno logo • kde je: http://wiki.nadacepartnerstvi.cz/nadace/sablony/logo • používáme verzi s taglinem do 2 cm šířky, menší bez taglinu • jak je možné ho použít: viz logomanuál http://wiki.nadacepartnerstvi.cz/nadace/sablony/logo • při posílání loga vždy přikládáme logomanuál • nepoužíváme žádné varianty s programem 4. tiskneme na recyklovaný papír • všude 6. veškeré grafické výstupy schvaluje vedoucí PR • např. leták, publikace, roller, poster, webový banner, ... • netýká se výstupů z wordových a ppt šablon 5. používáme wordové a ppt šablony • http://wiki.nadacepartnerstvi.cz/nadace/sablony/ 3. používáme nadační barevnost (zelená, oranžová) • barevnost je specifikována v logomanuálu http://wiki.nadacepartnerstvi.cz/nadace/sablony/logo • tam, kde je produkt náš; pokud to nebude výrazně proti cílovému zaměření • v odborných tiskovinách a materiálech, na webu 2. používáme písmo Ronnia, v kancelářských aplikacích Arial • Ronnia – v grafických aplikacích (letáky, brožury, inzerce) • Arial – v kancelářských programech (Word, Powerpoint) - tam, kde není možné použít písmo Ronnia z důvodů elektronické komunikace - pro ty, kdo nemají písmo Ronnia Příliš žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy Příliš žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy písmo Ronnia písmo Arial – varianta pro kanc. programy