Cvičení k animovanému filmu Death buy lemonade Tento film představuje jeden z variantů zničení symbolické interakce, komunikace na základě stanovených úloh, která probíhá vice mění bezproblémově, když obě strany komunikace dodržují pravidla. Tato stabilita vyžaduje podporu úlohy nějakou hodnotou, která je důležitá také na obě strany komunikace. Ale změny potřeb a představ, emoce se stává zdrojem změny a nebo dokonce zničení interakce. I když humanistický přístup pochybuje v přirozenosti interakcí podle úloh, akceptování a dodržování schémat funguje jako základ průměrného životu, i přes to, že také život vyžaduje změny ï udržitelných úloh. Pokuste se odpovědět na následující otázky a vykonat cvičení Vzorek (pattern) chování děvčete: podle jaké úlohy se chová? Jaká pravidla dodržuje? Jaká atributy podporují její úlohu (aby vypadala jaká přítomná prodavačka)? Libí si tato role? Chování majícího žízeň: Hraje se něco, má úlohu? Když odpodedete ano, jakou úlohu dodržuje, když ne - proč nehraje roli? Co očekavá, a co je zdrojem jeho očekávání od chování děvčete, úloha či potřeba? Splnění jaké úlohy od něho očekává děvče a co on nesplňuje? Dopolnite schéma komunikace děvčete a muže z pohledu úloh a očekávání Textové pole: Postup komunikace Textové pole: Úlohový základ chování: ??????? Textové pole: Úlohový základ chování: ??????? Smrt: čím se odlišuje smrt od děvčete a muže z pohledu úloh a očekávání? Zkuste se vypracovat stejné schéma jako komunikace děvče a muž, ale pro komunikace děvče a smrt. Soustřeďte se na tom, dá se váhat s tím, jaká očekávání má smrt. Témata pro reflexe Mělo děvče nebo ne možnost změnit svou komunikaci a chování podle úlohy? Co by způsobilo tuto změnu? Proč se not nestalo? Můžeme oddělit děvče od její úlohy prodavačky? Mohla by smrt přerušit předepsanou jí úlohu? Můžeme oddělit úlohu smrti od Smrti? Můžete uvést jiné příklady přerušeni interakce kvůli konfliktu mezi potřebou a úlohou Jaký pohled na symbolickou interakci akceptujete: že je nucená, i přes to, že zhoršuje spontánní projev člověka a nebo že smysl pro život se stává z toho, jak člověk dokáže překonávat symbolickou interakci