The ZHABA facilitators collective has published a range of worksheets that can help you with campaigning. These sheets can be obtained from the Internet on http://www.zhaba.cz The ZHABA facilitators collective is a group of NGO facilitators. It helps non-profit organisations to improve their work. More information on http://www.zhaba.cz © 2001 Stichting ZHABA facilitators collective (parts of) this worksheet may only be copied or used in other publications after previous written consent of the Stichting ZHABA facilitators collective. stav veřejného mínění nezájem zájem obavy zlost angažovanost odpovědnost spokojenost veřejnost vidí nic oběti nepřítele odpověď přílležitost úspěch nevládek vyřešený problém fáze kampaně výzkum a plánování budování veřejného povědomí démonizace předložení řešení rozhodující období okno příležitosti využití přehodnocení the critical pathway identifikace určení problému identifikace nepřítele identifikace řešení identifikace rychlého časového plánu Reakce Zhodnocen í výzva k akci fundraising získávání stoupenců vzdělávání/informování This model was developed for the Skill Share Workshop in Krakow (PL) in 1994 by Greenpeace International úsilí/výdaje pozornost veřejnosti Model vypracování (komunikační) kampaně