3. tematický okruh: Uživatelé médií – konec moci bezmocných?
Doporučené studijní zdroje pro 3. tematický okruh:
základní:
◘ Meyrowitz, J. 2006. Nakolik ΄1984΄? Nové generace elektronických médií. Ovládající, nebo ovládaný? In Všude a nikde. Vliv elektronických médií na sociální chování. Praha: Karolinum. S. 263-270. ISBN 80-246-0905-3.
◘ Pavlik, J. V. 2001. Audiences Redefined, Boundaries Removed, Relationships Reinvented. In Journalism and New Media. New York Chichester, West Sussex: Columbia University Press. Pp. 125-148. ISBN 0–231–11482–6.
◘ Shirky, C. 2009. How social media can make history.
◘ Cover, Rob. 2007. „Inter/aktivní publikum: Interaktivní média, narativní kontrola a revize dějin publika.“ Pp. 195-207 in Mediální studia, r. 2, č. 2.
◘ ProCon.org. 2013. Pro & Con Arguments. Are Social Networking Sites Good for Our Society?
rozšířené:
◘ Buckingham, D. 2006. Is there a digital generation? In D. Buckingham and R. Willett (Eds.), Digital generations: Children, young people and new media. Pp. 1-17. Mahwah, NJ: Erlbaum. ISBN-10: 3-531-14597-5.
◘ Buckingham, D. 2011. The Material Child: Growing Up in Consumer Culture. Cambridge: Polity Press. ISBN-10: 0745647715.
◘ Jirák, J.; Köpplová, B. 2006. Média a společnost. 206 s. Praha: Portál. ISBN: 80-7367-287-1.
◘ McCombs, Maxwell. 2009. Agenda setting – Nastolování agendy: masová média a veřejné mínění. Praha: Portál. ISBN-13: 978-80-7367-591-2.