Připomínky k úkolům ŽUR – podzim 2015 Časté chyby: · Úplně správně: Štefániová, Hloušková · Citace nejsou jednotné (podle jednoho citačního stylu) · Citace nejsou podle normy ČSN ISO 690 · Diplomové práce o SEDLÁKOVÁ, Martina. 2013. Social Meaning of a Market on Husitská Street in Brno. Diplomová práce. Brno: Masarykova Univerzita v Brne, Fakulta sociálních studií, Katedra sociologie. Vedúci diplomové práce: Bernadette Nadya Jaworsky. § Druh dokumentu (diplomová práce se uvádí do poznámky) § Neuvádí se vydavatel, protože diplomová práce nebyla vydána, údaj se píše opět až do poznámky o NARONHA, Frederick. Community Radio: Too Many Obstacles. Economic and Political Weekly,38(17), 2003, 1628–1630 s. Dostupné z: http://www.jstor.org/stable/4413481 § Název časopisu je kurzívou § Za názvem časopisu je čárka a mezera, ročník je tučně za závorkou je dvojtečka, následují strany bez s. o BODDEWYN, Jean J. Controlling sex and decency in advertising around the world In Journal of Advertising, vol. 20, no. 4, 1991, p. 25 – 35. § U časopisů se nepíše In: § U rozsahu se píše místo p. česky s., v angličtině se u rozsahu uvádí pp. § Za názvem článku chybí tečka o MOŠPANOVÁ, Eva. Dáme tam prsa a určitě se to bude všem líbit In Marketing & Media, 2015, č. 309. Dostupné také z: § U časopisů není In, za názvem časopisu je tečka § URL není v ostrých závorkách <> o ŠŤASTNÝ, Filip. Sexismus a genderové rozdíly v reklamě. Zlín, 2014. Bakalářská práce. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. Vedoucí práce: Zdeněk Křížek, PhDr. Dostupné také z: < https://portal.utb.cz/wps/portal/prohlizeni> § Dostupnost se píše před poznámky (v tomto případě za rok, údaje za rokem se píší do poznámkových údajů) § Nejsou ostré závorky <> o ROMITO, Patrizia. Factors Associated With Exposure to Violent or Degrading Pornography Among High School Students. Journal of Sports Economics [online]. 2015, 2015-11-25, 16(6): 280-290 [cit. 2015-11-25]. § Skoro úplně správně, jen chybí URL adresa, která je u elektronických dokumentů povinná o DOSTÁL, Vratislav. Nový výzkum: Rizikové chování dětí na internetu je stále častějším jevem. Deník Referendum [online]. Referendum s. r. o., 2014, 18. 7. 2014 [cit. 2015-11-25]. Dostupné z: http://denikreferendum.cz/clanek/18390-novy-vyzkum-rizikove-chovani-deti-na-internetu-je-stale-cast ejsim-jevem § U vydavatele se neuvádí označení obchodní společnosti s.r.o. o LYNCH, J.,SCHULER, D. The matchup effect of spokesperson and product congruency: A schema theory interpretation. Psychol. Mark., 1994. 11: 417–445. doi: 10.1002/mar.4220110502. http://www.readcube.com/articles/10.1002%2Fmar.4220110502?r3_referer=wol&tracking_action=preview_cl ick&show_checkout=1&purchase_referrer=onlinelibrary.wiley.com&purchase_site_license=LICENSE_DENIED_ NO_CUSTOMER § Kurzívou je název časopisu a ne název článku, před rokem je tečk a za rokem čárka, 11 je spíše číslo, které bude v závorce § Před URL bude Dostupné z: o Personální změny v médiích ovlivnila restrukturalizace (mediaguru.cz) http://muj.anopress.cz.ezproxy.muni.cz/Search/PagesFree/GetPageWithKeywords.aspx?page=http://www.me diaguru.cz/2013/01/personalni-zmeny-v-mediich-ovlivnila-restrukturalizace/#.VlxyMvkvfIU § Chybí citace, URL nestačí o JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing – Strategie a trendy. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing a.s., 2008. ISBN 978-80-247-2690-8. § Označení obchodní společnosti (a.s.) do citace nepatří o KOJZAR, P. Kult těla? To by bylo špatné...Haló noviny. 2015, č. 2, str. 11 § Nepíše se str., ale s. o Schwartz, S.E.O. Rhodes, J.E. Liang, B. Sánchez, B. Spencer, R. Kremer, S. Kanchewa, S. Spodná časť formulára · Mentoring in the digital age: Social media use in adult-youth relationships. Children and Youth Services Review [online]. 2015, č.47 [cit. 1.decembra 2015]. Dostupný na World Wide Web: . ISSN: 01907409. § Příjmení autorů se píší velkými písmeny a pouze první je v invertované podobě: PŘÍJMENÍ, Jméno, Jméno PŘÍJMENÍ a Jméno PŘÍJMENÍ. § Název časopisu je kurzívou § URL není v <> § ISSN je před URL adresou, ISSN se nepíše kurzívou § v části podle staré normy o Krematorium a brambory. ČRo Region má novou reklamní kampaň. [online] [cit. 2015-01-12]. Dostupné z: § Chybí název časopisu (webu) a datum vydání, i když jsou u článku zobrazené § URL v ostrých závorkách