PROJEKTOVÝ MANAGEMENT v NNO 1. BLOK Obsah ZADÁNÍ DO PŘÍŠTĚ................................................................................................................................... 1 SOFTWARE (aktuální výběr) .................................................................................................................... 3 ZADÁNÍ DO PŘÍŠTĚ VŠE VYPRACOVAT A ULOŽIT NA IS, DO SLOŽKY PŘEDMĚTU DO: 02.11.2017, 24:00 Zadání pro vedoucí a zástupkyni:  Vytvořit strukturu organizace a týmů. Naše organizace má jednoho „šéfa“ a několik týmů. Tyto týmy jsou tvořeny z účastníků předmětu a to vždy po 3 členech. Jediná výjimka je při nesedícím počtu účastníků, kdy může vzniknout jeden tým o 2 resp. 4 členech.  Vypracovat organizační struktury naší organizace do podoby excelové tabulky se jmény a rozdělením do jednotlivých týmů. Tuto tabulku vložit na IS do složky předmětu.  V rámci naše předmětu dohlíží na práci týmů, tedy že je vše zpracováno podle zadání a je to odevzdáno v termínu.  Nastavit software a pravidla pro a komunikaci spolupráci během semestru: o Trello (odkaz viz níže na seznamu softwaru): komunikační rovina; rovina projektového řízení (sledování úkolů). V rámci Trella již nyní vymyslet systém sledování průběhu práce jednotlivých týmů (co mají odevzdané a na čem se ještě pracuje). Nasdílet vytvořený „board / nástěnku“ z Trella všem členům týmů. o Google disk: společný adresář pro sdílení úkolů, do kterých budou mít všichni vzájemně přístup a budeme si je moci on-line připomínkovat. Zadání pro týmy: ohlédnutí za prvním blokem a nahlédnout jak je to v praxi Navázat kontakt s konkrétní neziskovou organizací a zjistit následující informace:  Kdo se v organizaci stará o realizaci projektů / psaní žádostí o granty a následnou realizaci?  Má-li organizace pracovní pozici „projektový manažer“, jaký je obsah jeho pracovní náplně?  Jaká je v organizaci organizační struktura a rozdělení rolí?  Ve kterém počítačovém programu spravuje projekty jejich projektový manager / či vedoucí? Zpracovat do textu, 400- 500 slov. Vložit na IS, do složky předmětu. Soubor bude mít jméno bloku, ze kterého byl úkol zadán a jméno týmu, který jej zpracoval; např. „blok 1 – tým 3 - ohlednuti“. Tuto přípravu mít k dispozici na 2. blok (notebook, tablet, tisk…). Zadání pro týmy: příprava na druhý blok  Sehnat formulář žádosti o podporu / grant v oblasti, která vás zajímá. Může to být z některého ministerstva (např. MŠMT apod. nebo z některé nadace).  Sehnat od neziskové organizace příklad podaného a realizovaného projektu (např. vyplněnou žádost). Může být bez konkrétních jmen, rozpočtu či dalších dat, které organizace považuje za citlivé a nebude je chtít s vámi sdílet. Formuláře / soubory nahrát na IS, do složky předmětu. Soubor bude mít jméno bloku, ze kterého byl úkol zadán a jméno týmu, který jej zpracoval; např. „blok 1 – tým 3 - formular“ a „blok 1 – tým 3 - zadost“. Tuto přípravu mít k dispozici na 2. blok (notebook, tablet, tisk…). Poznámka: první kolo ukládání si dáme čistě na IS, aby měla šéfka a zástupkyně dostatek času na vytvoření a nastavení systému pro naší další spolupráci. SOFTWARE (aktuální výběr) PROGRAMY  Microsoft Project  Primavera (od firmy Oracle); http://www.oracle.com/cz/products/applications/primavera/overview/index.html  Project Libre : http://www.projectlibre.org/  Microsoft Excel ;-) NA WEBU  Asana: www.asana.com  BaseCamp: https://basecamp.com  Trello: https://trello.com SYNCHRONIZACE SOUBORŮ  OneDrive  DropBox  Google drive