PROJEKTOVÝ MANAGEMENT v NNO 3. BLOK ŽÁDOSTI VYPRACOVAT A VLOŽIT (na IS, Google drive) NEJPOZDĚJI DO: 01.12.2017; 24:00 KOMENTÁŘE VLOŽENY DO: 04.12.2017; 24:00 ZADÁNÍ DO PŘÍŠTĚ 1) ZAPRACOVAT POZNÁMKY K PRVNÍ ČÁSTI ŽÁDOSTI / NOVÁ VERZE První soubor s poznámkami všichni necháváme tak jak je nyní. Jde nám o to uchovat na sdíleném prostoru původní texty s poznámkami, aby mohli všem sloužit pro poučení. Všem doporučuji podívat se na ostatní žádosti a poznámky k nim. Nemusíte komentovat, to už měli dělat jiní. Nyní nám jde o sdílení chyby jako nástroj pro vzájemné učení. Nově pak: dle poznámek a připomínek v první verzi vaší žádosti zpracovat novou verzi. Tuto uložit jako NOVÝ SOUBOR. Do něj pak pokračujte s novým zadáním z tohoto bloku – viz níže. 2) VYPRACOVÁNÍ DRUHÉ ČÁSTI ŽÁDOSTI. Za opravený text vložit vyplněné další položky žádosti. Vložit na IS a do sdíleného prostoru. Soubor bude mít jméno bloku, ze kterého byl úkol zadán a jméno týmu, který jej zpracoval, např. „blok 3 – tým 2 – zadost“. Rozpracovanou žádost se hodí mít během výuky k dispozici – tisk, nebo skrze notebook. DOBA TRVÁNÍ PROJEKTU Od kdy do kdy plánujeme, že bude projekt probíhat. PLÁN AKTIVIT / PRŮBĚH PROJEKTU / HARMONOGRAM ČINNOSTÍ Hrubý náčrt termínů (na měsíce) a činností, které se mají odehrát. Do žádosti popsat hrubý harmonogram k činnostem, které bude potřeba v rámci projektu vykonat (v kterém měsíci to chci mít hotové). K této kapitole mimo žádost: rozpracovat podrobné WBS pro celý projekt. Vypracovat do samostatného souboru – viz samostatná excel tabulka „wbs-terminy“. Sdílená tabulka pro vytvoření vlastní: https://docs.google.com/spreadsheets/d/17gncApcQbSYVNGGAkWNETJsN313b8l41qODx- wVyvdI/edit?usp=sharing Tabulku uložit na IS a do sdíleného prostoru pod názvem ve formátu: „blok 3 – tým 3 - wbs“. OPATŘENÍ PRO DOSAŽENÍ DOPADU / RIZIKA A OPATŘENÍ Popište možná rizika, kterých jste si vědomi a jak jim hodláte předejít? Např.: o jak zjistíme, aby se nám na školení nedostali účastníci bez potřebných kompetencí? o Jak předejdeme malému zájmu ze strany cílové skupiny? o apod. Do žádosti (v odrážkách) popište rizika, která vnímáte a jak k nim chcete přistoupit. V žádosti stačí např. tři, která vnímáte jako nejdůležitější. K této kapitole mimo žádost: Pojmenovat min 6 rizik, které mohou u realizace projektu nastat a vymyslet cesty, jak se jim budeme snažit předejít – přitom využijte všechny 4 způsoby řešení rizika. Sdílená tabulka pro vytvoření vlastní: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fg7h86q5xvggpcnT7EwirCySbfQ_UPzayqi_UL36- iY/edit?usp=sharing Tabulku uložit na IS pod názvem ve formátu: „blok 3 – tým 3 - rizika“.