PRGANG_PREZKA_HUB_SLIDE_1.jpg • PRGANG_PREZKA_HUB_SLIDE_3.jpg KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE KONKURENCE – EDICE MUNICE •PROVEDENÍ REŠERŠE KONKURENCE •CHARAKTERISTIKA KONKURENČNÍHO SUBJEKTU •PŘEDSTAVENÍ KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE •URČENÍ CÍLOVÉ SKUPINY KOMUNIKACE KE STUDENTŮM •NAVRŽENÍ FOREM A NÁSTROJŮ KOMUNIKACE • •ODPOVĚDI NA OTÁZKY: oJaké nástroje využít? oJaká bude forma komunikace? oJaké je hlavní sdělení, které by mělo být komunikováno? • •CÍLOVÁ SKUPINA: STUDENTI KOMUNIKACE K AKADEMIKŮM •NAVRŽENÍ FOREM A NÁSTROJŮ KOMUNIKACE • •ODPOVĚDI NA OTÁZKY: oJaké nástroje využít? oJaká bude forma komunikace? oJaké je hlavní sdělení, které by mělo být komunikováno? • •CÍLOVÁ SKUPINA: AKADEMICKÁ OBEC MEDIALIST •VYTVOŘENÍ DATABÁZE MÉDIÍ •VYTVOŘENÍ SEZNAMU KONTAKTŮ NA KONKRÉTNÍ NOVINÁŘE •ZAMĚŘENÍ SE NA ODBORNÉ NOVINÁŘE – OBLAST VĚDY •TITULY,POŘADY, RUBRIKY ZAMĚŘENÉ NA OBLAST VĚDY NÁVRH VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU •NÁVRH NOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO KANÁLU •MOŽNOST PRAVIDELNÉHO OSLOVOVÁNÍ CÍLOVÉ SKUPINY •DLOUHODOBÉ POSÍLENÍ POZICE ZNAČKY NA TRHU •NÁVRH VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU ZÁKAZNÍKŮ MUNIPRESS • BONUSOVÝ ÚKOL – HESLO WIKIPEDIE •VYTVOŘENÍ HESLA MUNIPRESS NA WIKIPEDII •PROPOJENÍ S ČLÁNKY MU •PROPOJENÍ S UNIVERZITNÍMI NAKLADATELSTVÍMI • • PRGANG_PREZKA_HUB_SLIDE_11.jpg