KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE POTENCIONÁLNÍ PARTNEŘI • NAVRŽENÍ SEZNAMU MOŽNÝCH PARTNERŮ • PODOBA MEDIÁLNÍ SPOLUPRÁCE • PARTNEŘI Z OBLASTI: o INICIATIVY (PODPORA VOLEBN, VOLEBNÍ SYSTÉMY,…) o POLITIČTÍ NOVINÁŘI o AKADEMIČTÍ EXPERTI KOMUNIKACE K CÍLOVCE 55+ • NAVRŽENÍ FOREM A NÁSTROJŮ KOMUNIKACE • ODPOVĚDI NA OTÁZKY: o Jaké je hlavní sdělení, které by mělo být komunikováno? o Jaká bude forma komunikace? o Jaké nástroje využít? • CÍLOVÁ SKUPINA: OBČANÉ ČR STARŠÍ 55 LET TEMATICKÝ PLÁN • NÁVRH 10 TÉMAT PRO MÉDIA • KLÍČOVÝ BOD – 1. KOLO VOLBY (12. – 13. LEDNA 2018) • RŮZNÉ TYPY MATERIÁLŮ, RŮZNÉ ZACÍLENÍ DLE REDAKCÍ TISKOVÉ MATERIÁLY • PŘÍPRAVA 2 ČLÁNKŮ • NÁVRH STRATEGIE KOMUNIKACE PRO 2 ROZDÍLNÉ SCÉNÁŘE: o Zvítězí stejný kandidát jako ve hře Prezident 21 o Zvítězí odlišný kandidát než ve hře Prezident 21 NEWSLETTER • NÁVRH NEWSLETTERU PRO KOMUNITU PODPOROVATELŮ • NAVRŽENÍ RUBRIK • GRAFICKÉ PODOBY • OBSAHU (PŘÍKLAD TEXTACE)