Oslovení účastníků workshopu Termín Co Podrobnosti 16. 11. § atraktivní název a anotace workshopu § vložit do složky Workshop/Anotace, počkat na komentáře, které se objeví ve složce Workshop – s komentáři Vymyslete název, který zaujme a naláká účastníky. Anotace obsahuje stručný popis workshopu, který by měl přispět k nalákání účastníků a posílení transferu učeného do praxe. Při jeho psaní využijte znalosti o faktorech ovlivňujících transfer. 16. 11. § způsob přihlašování na workshop § umístění inzerátu Vymyslete, jak se účastníci budou na workshop přihlašovat a jakými kanály je oslovíte (kde inzerát zveřejníte). 20. 11. § zveřejnit inzerát § první kontakt s účastníky Po přihlášení účastníkům zašlete organizační informace a informace o tom, na co se na workshopu mohou těšit. Využijte znalosti o faktorech ovlivňujících transfer. Pokud to bude možné, domluvte si i náhradníky. 3. 12. § druhý kontakt s účastníky Zašlete účastníkům další (připomínající) e-mail, do kterého můžete zařadit další detaily týkající se workshopu. 7. 12. § připomenutí před konáním workshopu Tři dny před konáním workshopu se ujistěte, že účastníci s účastí počítají.