POL256 22. 10. 2019 Miloš Gregor vol. 2 Politický marketing – definice a pojmy mgregor@fss.muni.cz kritika politického marketing mgregor@fss.muni.cz sněmovní volby 2017 mgregor@fss.muni.cz morální dilemata praxe politického marketingu mgregor@fss.muni.cz morální dilemata praxe politického marketingu mgregor@fss.muni.cz morální dilemata praxe politického marketingu mgregor@fss.muni.cz morální dilemata praxe politického marketingu mgregor@fss.muni.cz etický kodex politického marketingu mgregor@fss.muni.cz I. volby si můžeme koupit II. politika se stala bezobsažnou III. populismus IV. “nevhodné” uvažování o politice V. manipulativní techniky a kouřové clony VI. negativní kampaně VII. nevěnuje se politice ale prchavým aktivitám VIII. podporuje “nevhodné” uvažování o politice IX. nevyužívá sofistikovaných teorií, je triviální X. v politice by nemělo jít o marketing XI. absence diskuze o přínosech polmarku teorie: kritika politického marketing praxe: děkuji za pozornost! mgregor@fss.muni.cz