Psychometrika: měření v psychologii
-
Psychometrika: měření v psychologii
-
Nyní studovat1: Úvod. Reliabilita v CTT | 17. 9. 2019
-
Nyní studovat2. CTT model: Chyba měření a reliabilita (a praktická aplikace) | 24. 9. 2019
-
Nyní studovat3. Teorie zobecnitelnosti a další psychometrické modely | 1. 10. 2019
-
Nyní studovat4.-5. Teorie odpovědi na položku a Raschův model
-
Nyní studovatVolba tématu seminární práce | 20. 10. 2019
-
Nyní studovat6. Férovost v testování, test a response bias | 22. 10. 2019
-
Nyní studovat7. Shoda posuzovatelů | 29. 10. 2019
-
Nyní studovat8. Meta-analýza, replikační krize a důsledky pro výzkum | 5. 11. 2019
-
Nyní studovat10. Mixed-methods research II. (validita a důvěryhodnost) | 19. 11. 2019
-
Nyní studovat11. Mixed-methods research III. (rámce interpretace a generalizace) | 26. 11. 2019
-
Nyní studovatSeminární práce | 28. 11. 2019
-
Nyní studovat12. Epistemologie I. | 3. 12. 2019
-
Nyní studovat13. Epistemologie II. | 10. 12. 2019
-
13. Epistemologie II. | 10. 12. 2019
Podrobnější informace jsou uvedeny u přednášky z minulého týdne, na kterou tato přednáška navazuje.
Následující
-
Psychometrika: měření v psychologii
-
Nyní studovat1: Úvod. Reliabilita v CTT | 17. 9. 2019
-
Nyní studovat2. CTT model: Chyba měření a reliabilita (a praktická aplikace) | 24. 9. 2019
-
Nyní studovat3. Teorie zobecnitelnosti a další psychometrické modely | 1. 10. 2019
-
Nyní studovat4.-5. Teorie odpovědi na položku a Raschův model
-
Nyní studovatVolba tématu seminární práce | 20. 10. 2019
-
Nyní studovat6. Férovost v testování, test a response bias | 22. 10. 2019
-
Nyní studovat7. Shoda posuzovatelů | 29. 10. 2019
-
Nyní studovat8. Meta-analýza, replikační krize a důsledky pro výzkum | 5. 11. 2019
-
Nyní studovat10. Mixed-methods research II. (validita a důvěryhodnost) | 19. 11. 2019
-
Nyní studovat11. Mixed-methods research III. (rámce interpretace a generalizace) | 26. 11. 2019
-
Nyní studovatSeminární práce | 28. 11. 2019
-
Nyní studovat12. Epistemologie I. | 3. 12. 2019
-
Nyní studovat13. Epistemologie II. | 10. 12. 2019
-