Formy a nástroje komunikace Hana Podhorná, Jan Středa, Jolanta Svobodová Překlad otázek What keeps you awake at night? Co vám nedá v noci spát? What makes you happy? Co vás v Brně rozveselí? What says Brno about you? Co vás napadne jako první, když se řekne Brno Hlavní sdělení Nemůžeme prohrát „Bez vás to nezvládneme“ „Kultura není jen divadlo a koncerty“ „Na vašem názoru záleží“ „Chceme, aby bylo Brno hlavním městem kultury“ „DNA Brna jste vy“ „Nespočet výhod pro Brno a pro vás“ „Pomoci nám v tom můžete i vy“ Evropské Brno/Světové Brno #Brnobudoucnosti #nemuzemeprohrat https://lh4.googleusercontent.com/FsFfEpUAcBqFhtFvwo2qtWNbZlH_R-cCFWqrS-9cZTWTwLlhGP_Hfsl9RCETchpBh GjNXF_R1QrOfQ6SJENcNZ0BVnBVDtX6b1HPvSWKPYrRS_FSfjRuKLGXSjnFvRFXOc1V Nástroje komunikace •Vlastní web www.nemuzemeprohrat.cz – informace o tom, co pro Brno znamená status kulturního města •Reklamy a videa v MHD - Letáčky + obrazovka v MHD (spoty o Brně – kouřící značky, mužské přirození, noční rozjezdy, vánoční trhy,…. – > I TOHLE JE KULTURA V BRNĚ) •Vlastní komiks („hrdina“- brněnský krokodýl ve stylu Pat a Mat- snažil by se zlepšovat život ve městě, ale ve výsledku by vše pokazil ještě víc) – zakončení každého komiksu: Zvládl bys to líp? Napiš nám Komunikace na sociálních sítích •reakce na aktuální dění v Brně - dělání si srandy sami ze sebe •ankety - Co Vás v Brně trápí?, komunikovat s lidmi •informace o tom, co to znamená pro obyvatele Brna stát se kulturním městem •používání aktuálních trendů - memes apod. •insta + fb - krátké videa ze života “obyčejných lidí” v Brně - denní rutiny (jak vypadá den v Brně z pohledu obyvatele) Komunikace na sociálních sítích https://lh5.googleusercontent.com/-y6HbT46i0Zc9w15DK-hIr0nn9Pd4bmXj_ud-7S7obAbNu1ky4lS8jluGcHwRhrGK y5bn4v7DCajXTLNbnAcbCmXs2xbqP2AeBc-m8AUhmF6us26sfUFGsjVfZ-PQekBBBa5 https://lh4.googleusercontent.com/nRQR2dEcOsxOAdGyuCdrWYCVu_eM0GF49-poLJohaO1iUAmHmSxtgi9ff7xJwZQwz ptV6hPmyEmMVaMFfDSn4wGKPL0N9k9HUgh4iGg4U4r32svqoP3pG2kFyGA3sWsn0Xdo Komunikace v tištěných a rozhlasových médiích •cílené na starší generace •reklama a články (proč kulturní město? jaké jsou výhody? co nám to přinese?) •"Praha je možná hlavním městem zábavy, Brno ale může být hlavním městem kultury! I Váš názor pomůže vyhrát! Více informací na www.nemuzeprohrat.cz