Rozvoj pracovníků

Teorie rozvoje v praxi

Zaměříme se na sociálně psychologické, pedagogicko-psychologické a andragogické teorie a fenomény, které je možné využít při plánování a realizaci rozvoje zaměstnanců a které zvyšují jeho efektivitu. Seznámíme se s Kolbovým cyklem učení, s využitím zpětné vazby v rozvoji a s dalšími teoriemi a fenomény, které souvisí s rozvojem pracovníků. Aplikaci těchto teorií a fenoménů si i prakticky vyzkoušíme.

Literatura

Autor

strany

Povinná literatura

 

Noe, R. A. (2017). Employee training and development (7th edition). New York: McGraw-Hill Education.

157 – 200

 

De Ciantis, S. M., & Kirton, M. J. (1996). A psychometric reexamination of Kolb's experiential learning cycle construct: A separation of level, style, and process. Educational and Psychological Measurement, 56(5), 809-820.

DeRue, D. S., & Wellman, N. (2009). Developing leaders via experience: the role of developmental challenge, learning orientation, and feedback availability. Journal of Applied Psychology, 94(4), 859-875.

Goodman, J. S., Wood, R. E., & Hendrickx, M. (2004). Feedback specificity, exploration, and learning. Journal of Applied Psychology, 89(2), 248-262.

809 – 820