Teorie rozvoje v praxi
Zaměříme se na sociálně psychologické,
pedagogicko-psychologické a andragogické teorie a fenomény, které je možné
využít při plánování a realizaci rozvoje zaměstnanců a které zvyšují jeho
efektivitu. Seznámíme se s Kolbovým cyklem učení, s využitím zpětné
vazby v rozvoji a s dalšími teoriemi a fenomény, které souvisí
s rozvojem pracovníků. Aplikaci těchto teorií a fenoménů si i prakticky
vyzkoušíme.
Literatura
Autor |
strany |
Povinná
literatura |
|
Noe, R. A.
(2017). Employee training and
development (7th edition). New York: McGraw-Hill Education. |
157 – 200 |
Doporučená
literatura |
|
De Ciantis,
S. M., & Kirton, M. J. (1996). A psychometric reexamination of Kolb's
experiential learning cycle construct: A separation of level, style, and
process. Educational and Psychological Measurement, 56(5), 809-820. DeRue, D. S.,
& Wellman, N. (2009). Developing leaders via experience: the role of
developmental challenge, learning orientation, and feedback availability. Journal of Applied Psychology, 94(4),
859-875. Goodman, J.
S., Wood, R. E., & Hendrickx, M. (2004). Feedback specificity,
exploration, and learning. Journal of
Applied Psychology, 89(2), 248-262. |
809 – 820 |