Týden 3: Koncepční příprava obsahové analýzy. Konceptualizace výzkumného problému a výzkumný design 23. 10. 2020
V této hodině se budeme věnovat konceptualizaci výzkumného problému obsahové analýzy. Podíváme se blíže na jednotlivé složky výzkumného designu OA a možné typy designů OA.
*
Kapitola
“Designing content analysis” v knize Riffe, D., Lacy, S., & Fico, F. (2014). Analyzing media messages: using quantitative content analysis in research. Routledge,
Taylor & Francis Group.
*
Kapitola „The Logic of Content Analysis Design“ a podkapitoly „Designing an Analysis“ a „Writing a Research Proposal“ v knize Krippendorff, K. (2013). Content analysis: An introduction to its methodology. Los Angeles: SAGE.
*
Podkapitola
„Hypotheses, Predictions, and Research Questions“ v knize Neuendorf, K. A. (2002). The content analysis guidebook. SAGE Publications.
*
Macnamara, J. R.
(2005). Media content analysis: its uses, benefits and best practice methodology. Asia Pacific Public Relations Journal, 6(1),
1–34.
Prezentace v hodině
Každý
student bude krátce prezentovat o výzkumném problému OA, který chce zkoumat.
Můžete k tomu použít prezentaci v Power Pointu. Ostatní účastníci semináře
poskytnou prezentujícímu ad hoc zpětnou vazbu a připomínky.