Klient: Tomáš Tomáš si otevřel úplně nové bistro v naprostém centru Brna – v ulici Běhounská. Chce navázat na upadající klenot české gastronomie – poctivý chlebíček. Dobře si ale uvědomuje, že vlašákem ani variací a la krab mladší generaci a své vrstevníky neoslní. Proto se rozhodl produkt posunout na novou úroveň a nabízí originální variace. Klade maximální důraz na kvalitu surovin, zpracování i zákaznický servis. Maso bere z Mikrofarmy na Moraváku, veky bere od místních pekařů – dodavatelů má několik. Prvotřídním surovinám odpovídá také cena. Byznys sotva rozjel a v zápalu práce s přípravou provozovny na přípravu sociálních sítí nezbyl čas. Teď je potřeba vše dohnat a připravit komunikační strategii tak, aby marketing rychle zafungoval a vytvořil podmínky pro novou základnu zákazníků. „Všechno máme připravené, veky nám vozí každé ráno ještě teplé z pece, vytváříme nové originální chlebíčky, které si můžete dát buď přímo v podniku nebo si je odnést v super lepenkové krabici domů. Samozřejmostí je i kafíčko a čerstvý džus. Socky jsme ale zatím nezaložili, protože nezbýval čas a nechtěli jsme hned ze startu šlápnout vedle. Všichni zákazníci si chlebíčky i prostředí chválí, někteří se k nám vrací na snídaně. Určitě bychom ale potřebovali návštěvnost zvednout a rozšířit povědomí o značce.“