Klient: Viki Viki provozuje již několik let chlebíčkové bistro a výdejní okénko, ve kterém se specializuje na zdravé fitness chlebíčky. Chce všem dokázat, že chlebíčky nemusí být stravovací prohřešek, ale plnohodnotná a zdravá snídaně, svačina či večeře. Viki otevřela svůj podnik v Pekařské ulici. S polohou sice není příliš spokojená, protože není dostatečně frekventovaná, ale na stěhování to zatím kvůli nákladům nevypadá. Menší část objednávek se realizuje přes e-shop, který je v provozu od začátku otevření bistra. Zpočátku chtěla nabízet všechny suroviny v bio kvalitě, ale kvůli nízkým tržbám byla nucena optimalizovat výrobu přechodem na standardní potraviny. Na kvalitě si přesto dává záležet. Na sociálních sítích využívá Facebook a slabě také Instagram. Vzhledem k tomu, že nemá žádné zaměstnance, na tyto aktivity Viki nezbývá příliš času, a proto profily nejsou tak aktivní, jak by si sama představovala. „Ahoj, já jsem Viki a už několik let provozuji malé bistro se zaměřením na zdravé healthy and fit chlebíčky. Sociální sítě sice vedu, ale myslím, že je nejvyšší čas nechat si trochu poradit. Popravdě nestíhám ani sledovat trendy v onlajnu ani tomu věnovat dostatek času. Spíš se vždycky jen snažím narychlo vymyslet něco, co bych mohla nasdílet. Provozovna se drží nad vodou, ale očekávala jsem, že touto dobou už by měla uživit zaměstnance. Zatím jsem bohužel na všechno sama, občas za mě zaskočí brigádně kamarádka. Myslím, že se lidé ještě úplně nesmířili s tím, že chlebíček je chlebíčkem i bez vlašáku a veka může být klidně bez lepku. Já jsem ale tvrdohlavá a věřím, že nakonec pochopí, že zdravé potraviny nemusí být nepříjemným kompromisem.“