Sociální gerontologie: koncepty a kontroverze PS2022

Kulturní gerontologie II. Spiritualita/Kreativita


Senioři a symbolický prostor: objekt, subjekt, konzument
Klíčová slova: kreativita, spiritualita, média, film, tvůrci, konzumenti, objekt zobrazování, percepce mediálního obsahu,

Rozšiřující literatura:
Seeley, W. W., Matthews, B. R., Crawford, R. K., Gorno-Tempini, M. L., Foti, D., Mackenzie, I. R., & Miller, B. L. (2008). Unravelling Boléro: progressive aphasia, transmodal creativity and the right posterior neocortex. Brain, 131(1), 39–49. https://doi.org/10.1093/brain/awm270

Mark Brown's presentation:"The challenge of Digital Equity - an age-inclusive approach" (přednáška konaná v rámci DCU  Positive Ageing Week (4.10.2021)  (28 bez diskuse, celkem 40 min) https://dcu-ie.zoom.us/rec/play/OASOPcyDt8vr7acjqdwekJBhtdmlxQ0Pd5DeG3ETY72_Apjamce3CEismtNkSsMVa5PpxPI-FEZolPu_.PLpck--dgKvOPvLD?continueMode=true&_x_zm_rtaid=4UdFh3HBQaaWoczvG6U1Yw.1634544066852.35d49e1fb08747992624d4939ec27ff4&_x_zm_rhtaid=345

AI Ageism (J. Stypiňska):

Content Creation in Later Life: Reconsidering Older Adults' Digital Participation and Inclusion (