Praktikum školní psychologie

Speciálně-pedagogické aspekty práce ŠP - 6.11.

V tomto bloku budou představeny dílčí speciálně-pedagogické aspekty práce školního psychologa v oblastech školní zralosti a specifických poruch učení. V první části budou probrány konkrétní možnosti doporučení pro rozvoj jednotlivých oblastí školní zralosti, dále možnosti screeningu a diagnostiky školní zralosti na půdě školy, role školního psychologa při zápisu do prvních tříd a část bloku bude věnována také koncepci přednášky pro rodiče o tom, jak se s dítětem v první třídě připravovat do školy. Ve druhé části budou probrány konkrétní možnosti doporučení v případě specifických poruch učení.


Zdroje:

Pokorná, V. (2001). Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení a chování. Praha: Portál.

Bednářová, J., & Šmardová, V. (2015). Školní zralost: Co by mělo dítě umět před vstupem do školy. Brno: Edika.


Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/fss/podzim2023/PSYn4600/um/specialne-pedagogicke_aspekty_prace_skolniho_psychologa/2_podklady_pro_rozvoj_jednotlivych_oblasti/
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/fss/podzim2023/PSYn4600/um/specialne-pedagogicke_aspekty_prace_skolniho_psychologa/2_podklady_pro_rozvoj_jednotlivych_oblasti/simonovy_pracovni_listy/

Přednáška pro rodiče o tom, jak se s prvňáčkem připravovat do školy

, letáky pro rodiče pro inspiraci: