Obsah obrázku puzzle, text, design, umění Popis byl vytvořen automaticky POLb1013 14 October 2024 Wood human figure •What caused it? Converse‘s Black and White Model •Either stable attitudes (no change) •Or non-attitudes •Gray are too small to be considered • • •But can people meaningfully change their minds? • Obsah obrázku mlha, černobílá, snímek obrazovky, černá Popis byl vytvořen automaticky There actually is the grey area •Use of panel data •Example from Switzerland •Issue: air pollution • •Opinion holders: 37-58% •Durable changers: 2-8% •Vacillating changers: 39-58% • • Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, bílé Popis byl vytvořen automaticky Obsah obrázku kreslené, umění, ilustrace Popis byl vytvořen automaticky Obsah obrázku vozidlo, Pozemní vozidlo, auto, venku Popis byl vytvořen automaticky Learning new facts •New information from environment •Update of existing opinions •Rational process •Bayes’ Rule Wood human figure •How accurate the model is when you encounter something which is not congruent with your attitudes? What processes bias attitude change? •Cognitive dissonance: Leon Festinger (1957) •How people process information contradictory to their beliefs? •Events after the midnight of 21 December 1954 •Mental discomfort when two or more beliefs are contradictory •Drive to hold attitudes (and behavior) in harmony •Beliefs resistant to change • •Motivated reasoning: Kunda (1991) •Accuracy goals •Directional goals • • Hot cognition •Role of affect in political reasoning •Redlawsk 2002: •People take longer time to process negative information about their preferred candidate •They strengthen their support for the candidate despite the negative information Motivated reasoning •Taber and Lodge 2006, 2013 •Hot cognition •Affect primacy and Affect transfer •Motivated reasoning: •Disconfirmation bias •Confirmation bias •Selective exposure •Polarization by incongruent information •Sophistication paradox • • • Obsah obrázku text, pták, sova, plakát Popis byl vytvořen automaticky Perception of economy Obsah obrázku diagram, řada/pruh, skica, Technický výkres Popis byl vytvořen automaticky Obsah obrázku text, snímek obrazovky, diagram, design Popis byl vytvořen automaticky Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Písmo Popis byl vytvořen automaticky How is change possible? •Weak attitudes •Unsophisticated citizens (new issues, not contested issues, difficult issues) • •Affective tipping point! (Redlawsk, Civettini, Emmerson 2010) •Accuracy motivation (Bolsen, Druckman, Cook 2014) •Emphasizing open-mindedness • • • Obsah obrázku text, řada/pruh, diagram, Vykreslený graf Popis byl vytvořen automaticky Accuracy motivation (Bolsen, Druckman, Cook 2014) Obsah obrázku text, účtenka, Písmo, diagram Popis byl vytvořen automaticky Obsah obrázku text, účtenka, Písmo, diagram Popis byl vytvořen automaticky Persuasion in politics •Change of attitudes as a result of targeted messages •Political messages, campaigns, media, day to day conversations, science communication • •“A successful intentional effort at influencing another’s mental state through communication in a circumstance in which the persuade has some measure of freedom” (O‘Keefe 2016) • •Large body of research, little systematization • Druckman‘s Generalizing Persuasion Framework Obsah obrázku text, snímek obrazovky, dokument, číslo Popis byl vytvořen automaticky