Mladí boomeři Je červen 2024, v živém televizním vysílání přichází k pultíku zástupce Českého statistického úřadu a oznamuje výsledky voleb do Europarlamentu. Na třetím místě se s deseti procenty umisťuje koalice Přísahy a Motoristů sobě, v čele s kontroverzní postavou automobilisty a influencera Filipa Turka. Kdo jsou sympatizanti této údajné nové skutečné pravicové síly v české politice? Jde skutečně o nový trend mezi mladými voliči, jak byl úspěch Filipa Turka interpretován? Jak vůbec sami sebe a svoji generaci mladí Motoristé vnímají? Které hodnoty s nimi pohnou? A které fenomény prezentované médii jako typicky mladé je naopak nechávají chladnými? Má vůbec smysl snažit se mezi mladými voliči najít nějaký jednotící generační prvek? Je listopad 2024, beru do ruky svůj diktafon a vyrážím na akci mládežnické organizace Motoristů sobě. Chci se setkat s mladými lidmi, pro které je důležitější svobodný automobilový trh, než práva sexuálních menšin. Pro které je hlavním strašákem neomarxismus a ne klimatická krize. Pro které jsou Piráti politickým antagonistou a ne přirozenou volbou. A nebo jsou i tohle jen předsudky? Co jsou tito mladí lidé vlastně zač? Co je dovedlo až do mládežnické organizace patronované Filipem Turkem? Jak vnímají jeho kontroverze? Zajímali se o politiku už předtím? Co pro ně znamená být mladým člověkem? Jak vidí svou vlastní generaci a její mediální obraz? Co si od vedení této skupiny a celkově Motoristů slibuje její předseda, bývalý Svobodný Matěj Gregor? A ovlivní tato motoristická kolona mladých hlasů po evropských volbách i ty sněmovní?