Zásady seminární práce (SP) Obecné zásady ˙ Téma SP navrhuje student a představí ho v průběhu 7. modulu ˙ O návrhu tématu SP rozhoduje vyučující buď v průběhu modulu č. 7, nebo následně za přítomnosti studenta v konzultačních hodinách Formální požadavky na seminární práci ˙ Zpracování seminární práce na počítači, s využitím editovacího programu WORD) ˙ Rozsah práce 6 až 8 stran, a to věcné základní části závazné struktury SP (viz níže) ˙ Strana textu: okraje 2,5 cm, řádkování 1,5, velikost písma 12 ˙ Citace musí být v souladu se Směrnicí děkana č. 1/2006 Závazná struktura seminární práce Titulní strana musí obsahovat tyto závazné údaje: název tématu SP, jméno a příjmení studenta, číslo seminární skupiny, datum zadání a datum odevzdání SP) - viz též vzor v příloze Resumé: uvede se stručný popis předmětné problematiky SP v rozsahu max. 10 řádků Klíčová slova: uvedou se významná slova, která charakterizují předmětnou problematiku SP Obsah:uvede se členění práce do kapitol, subkapitol, příp. podrobnější členění; také příp. přehled příloh Věcná základní část závazné struktury SP musí zahrnovat: 1. úvod, 2. vhodné členění věcné základní části SP, 3. závěr Seznam použité literatury musí být v souladu se Směrnicí děkana č. 1/2006 Pozn.1: V úvodu je velmi důležité uvedení cíle zpracování SP, předmětu SP a použité metodologie při zpracování SP Pozn. 2: Členění věcné základní části do kapitol, subkapitol je zcela v pravomoci studenta Pozn. 3: Závěr by měl být zpracován stručnou formou, a měl by shrnovat výsledky zpracování SP, příp. co studenta zaujalo a mohlo by být předmětem dalšího řešení Pozn. 4: Seznam použité literatury musí být zpracován v souladu se Směrnicí děkana č. 1/2006. Nicméně, jelikož tato směrnice vychází z normy ISO 690 (je mj. k dispozici v ústřední knihovně PrF MU) a tato norma umožňuje aplikovat některá užitečná vylepšení, doporučuje se studentům, aby příjmení autorů psali velkými písmeny a u těch záznamů, kde je to možné, uváděli navíc ISBN (je to hlavní identifikační znak publikovaného díla). Odevzdání práce ˙ SP se odevzdá v písemném provedení v obalu, resp. svázaná ve složce a na přiložené disketě nebo CD ˙ SP odevzdá student vyučujícím na konci výuky 10. modulu ˙ Včasné odevzdání SP je důležitým kritériem hodnocení SP ˙ Zcela výjimečně lze povolit (omluvit) pozdní odevzdání SP Hodnocení seminární práce o SP bude hodnocena "uspěl", resp. "neuspěl" ˙ V případě hodnocení SP "neuspěl" je student povinen se dostavit v konzultačních hodinách ke garantovi předmětu. Ten sdělí důvody nevyhovujícího hodnocení a stanoví náhradní termín odevzdání přepracované SP ˙ Výsledky hodnocení SP budou uvedeny v poznámkovém bloku předmětu v rámci IS MU, u SP odevzdaných ve stanoveném termínu, tj. na 10. modulu, nejpozději jeden den před výukou modulu č. 11 Příloha: Vzor titulní strany Masarykova univerzita Právnická fakulta Katedra národního hospodářství "Osobní management" Název tématu SP Zpracoval: (jméno, příjmení, UČO) Seminární skupina: č. Datum zadání práce: Datum odevzdání: