g§ Nařízení císařské, dané dne 16. listopadu i\ 1851, pluli sněžní za pHiňmm oaštran&iu suehii v přímém spojem s víaky* jínili se ^opravuji osoby, není dovoleno. !} Jakých opatrnosti ph jízdo potřebí šetrítL fCtiji -více vlaku po sobě ä jednoho stanoviště na touž stranu §djíidíf c&ií jeti viuL -j^míu &-* viitk^iii u& Aiřuii te^ľv 15 ^hia^ vlak o&obm u\ jiným vlakem osobním tepr? 10 minut; vlak na sboží za vlakem osobním teprv 5 minut po odjezdu vtaku předcházejícího« TaLe n& ^Iŕtkove me^í ]Hmä ?>?-?MVr c'~^ ^ri^b^vst* y*? e ^e*?? s* *Ot> fáhíL líufeči železnice Json ^vfáaté poví$}iií; přihlížeti k iomuj aby vlakové růstán ~&íiy ?akt- oc? seha rn-aknl Případové, káv <*£ áovnh-iá vftb^c ry^hiosť mdni jhfého vlaku pŕiraftŕené c ^«. T ľ T ., r f , v ,. ■ c , X * 'řK-* ^.fř-t^tiřřiřf.h ŕ>érH^ VÉ*í«< 'An.r-.trr 'Ar,4 r^f-ř« V» ř C. Ft řf *f eifiítkvlí řf «*f* *' HřS* **M» t/.?. L\~£ iíracHiý iíe?3ii £ü ;-a.iúd m-rľxžvvtLi rczaauaiei-iiif rvctnOf-.i furee míru ^ í^uifcjt^ i*;ctÄ juc \ p i. ä V ií j iMdfcik: m 'cuk í,U£H, il.ítU fxľU" ViěžK« ü tlíTřtiliíA fefcflt.y ,%• í- a t: .1. W t y if «y* Iľr ^ * ŕt ft/-% ^«f o^A^ ŕ'.n » *~ i í * , *'é* ~/"\ íňfsl a %-, u »-si-lj^k.! a!v r»t # r. #• n f». *> rf t Ä f 4 f\ i» vt ft /í| /C rf \ >r p fířní f?** i>. I» «a íl Tří ^'ip ir* ô'««w;íf íKjŕj n f*Ar*i n 1t.4 *> * *» *ia /*l«^l*r7 T r- ^ *-- -? t- ^ t mŕt osobních nepřeruéovata. ti tom, že vlakové takoví pAfáou^ má se drite f než odejáouj vôem hlióacům ůréky oaii veáěri, «V. ú o * Sirí*je eill tmtíny jeduotíiv^> ježto po áráae joadíi pokládati se nají vAW* ■>•> vbiv» .>*Jä^ŕ>sí : -..-» f í* í^-%, .w.^.r^^^rv^ «,v.Mr^tf -r.'-ŕlp.; jff% q^i Vjjiiiikj v přídiiě posíeciiiějél povoleny jsou toliko při %kouěeni strojů od komise předse braném«