£ft Nařízeni eísařské, dané dne 16,. listopadu r. Í85-Í. §. 39. Osoby průvodní, ku dohlížení na Tlak ustanovené, mají v čas jíxdy ob- drželi místo pŕitiodaé, s něhož by s účinkem na vlak dohlížeti a signály n o znáti mohly. |. 40. Na každém větším stanovišti mají býii hodiny, kteréž má býti ťnadno viděti a kteréž, když jest tma, mají «e osviúti. liažav drážní domek ntrdačský onalřiti se má hodinami jeito se maj* podlé hodin normálních narovnali. Ředitelé lokomotivu mají v fia.« eloí.by u«tavienř pří sobě nositi hodinky kape«n»í tímro mvimminií »ÄrtyvuSi.ö, §■ «• ívO Jakého opaircni porreM rrn»^, njr-ú^'*íM ^>Uvv - ^rzw* -)gi^|íi Dráha má le Uk kcíe- to uá úradu jim :-fvf*rt>v#uň n^iBhU &vá^»íc yí6tlr^ psáno, -náležitě ohradili. Místa kudy se meehín, opatrní ae fttuji silikýtni příhmUmi vad*íi nejméně í Ä atřevkeů od s>rofttredka n*jl>íkfcř koleje železničné, Kc-.'raéaé -5 míivut př««'* ^řn> n^ "^^ irmede mk nt ikm, kde jcio ees*» vije! yb'ál>% |Wt!iiSí>a ^«vfítL -ť;'í;!. b o nití pres ataku, Zdaliž se raíeta, fcdt* ^e preehavt píw: ctritM, tet fimn ,/svmih uaumm -e •? »/.-. xí*. "» ř . > -.- - • f ■ A Dráha opatřit! «» *r*ri ^namemra? oddělovacími« kleiái mi býů s yhkn zřeteáíttě no^^tJ. Tak*é$ «« mají na těch Hztgie^k kde ^ ^a** měm* popravili znamc-üi, n& nichž má býti srctedke videí?, jak gä msjí výšky k délkám* §, 45c Ty kusy iratiy po meto &e s nejvetB.^ v §« o. u «^noveno« ryxíuo&u, b ii á nik á j a 6 s m í jeztuU-,. «* ucbo po iviclii 66 ^.? é m; *'L«:u roíí-^c» c «.'5*-^ ^ nií'jf é 6 iakožto takové pCfiWutieMV! riCpu«:üvi>Fry\^i &igiK;iy > j^žío i)v s vinku ^nädno bylo viděti. Í 40, Mi každém vlak», kterýž jede ^a *Éívyv maj? býti zvenku pŕMéiény kecniy, aby te mohlo poznati> na kterou rt'rariP Tlak jede> a ^by os?íby vlak provázející snadno zpozorovaly kdyby se snad eé;^Ĺ >:L:ku oddelila.