ä j[ Mařkfetií cisárski, dané dat 16, lisíopftdu r, í85Ĺ |. 4?< At jedou lokomotivy kam koli po dráze, má se tö náležitě signalisovati. Vlaky pracovní msjí nejméně \4_ hodiny před tím, než má jiný vlak, jakož se očekává, nejdřív-; přijeti, odjeti -z koleje, po které jede tento. , §. 46c Strídadla pro vlaky veskrz jedoucí, při kterýclii, kdyby nebyla dobře po* stavena, víaky by nudíiy % koleje vyjeti, nejsou dovolena. Na střídsdlech Tlaků veskrz iedoi*cí'vh m*ú\ býti íakow4 %nMf%mú% hhj jak ve dae^ tak i it tmy bylo pozsať^ která kolej jest odevřena pro vlak, který íYtá přijeti c |f 48, LfJLít*!!' %C M» ŽflH-E ř fjs »f* * *■ ^ c? **f-řf>?f *-fr* , *>» * >iM>Hi.t» t«.*i, *w whf. * *t*vjt * j*»-v, *.*£j «.->-.Ä.UW. üüEßtKiiiiäe^ Hieäi ttžfOiJ^ťťU vlak |PrOvii i>^j icU'lli i* ačuí.IčíU*í «íľ"Gjé? p««. SlgailllSUuO ? §S* Sö* as věefcné 6i. duičená* S« äí>, Hhdačům dráhy má hyd snošná, etán vlaku Ma ijiížíettiin »p&aobem aepo-chybným tato &namert>; a} £6 se mize ůcL iífalíäžtľi1 p-c1 ctrs?^ ^o^pccnč tep, ^ * k 111 v í ô- k p; r í i' *.' f t 'A i-*, i t:' í r ř}- í f í f i- í j ý;. í ? i- í tk ;a u- fx. tiáu ši a et júli ô ú k * & 6 č» 6 lii & £ a - slaviti neho íeú siaunmö: ů%^ QiT, tÁ'hľíi l ť l\ Ü ľFM''! 1V ľ. Hoi, i) Vi- ilK^-M-ľv tltH'^ MHVíř t*"6řt- '/>*" ŕ*lf- 'H* h MMt<> imíÁtVt Tl^ 3X1 ý-íL.. .. / W_*ŕ .,. -a..,£ ;:UÍ ,* „ ^1-,>-, .^^«^v-, -Alft^vv.,^ tevvň«w,,M{ 5*W .- f /K- :■. -í- -• t"t ^ i fy -\ h r ■> . •-,«.- í. ■--,- .íz-nnhí^mA rřfct-« A%-^4frä A /j T <& I $ #.l» lTp> S* f> f* 11 í* ft f gfroí no mocný«. Znamení v paragrafoch predchásejícíet fsnenovaná má hýú mei&á dáti i leiiď-Sj když nein žádného tefefirrarü, a uebo kd^ž telegraf jest přerušen. u« tfaké mají poviíiwiôoii %ík^MiŘim m skuže&fticí, iříueni pi;i áuieiiilekm a) ILiyž správa státní ř-ama jízdu žríez&i&iou provozuje« Úředníci a služebnici želes^ic ěl.áavich^ iií aii-hž ji?Jií řídí sama správa stáiei obdrží od této zevrubné předpisy služební* • Oni odpovídají i pilného zachovávání zákona tohoto vůbec, a iastrtikce své filnžební f/f!ásf:ř,