M) Nařízení císařské* daaé dne Í6< iít-topadu í\ Wúi« železnic jsou vsak povinna, dávati úředníkům generálního cMíltiíteklií a úředníkům politickým I puli'üf'jnim, kiyi v ttáležitosíeth fMďmimých cesiv úřední fconaji, uvobodné lístky první třiáj. f, 80, Podnikatelstva provozovací železnic, soukromých jsou povinna, nahradili krom toho «pravé státní proscredfcem sumy fmm*úm} již miniatermru, \Avrl se týče, «Ätanoví, often vetší nákhd, kterýž ?.a při^nmi té .r.eré ž^^mV., aa do» hlídku práve, poílcejní Ovláétě podlé části II xáfcoea tohoto) a ft dôchodkové Těž nu;u íieáttíLäiftklvä proviso r ^i pée> *>ř* *> %vi%^n\ ;* fi4rií^ätti ja;«?-tn>:ili úíVdních, jk:1^ k prra^', hrartí JcjIíuž«;! :5íV;Jiíu-?í -Mť-H j > ^ í « .*!.^~ý příúumé ijfeiikiôlévítiiVfr fb u*4>á sa potrebné* * «* y * H ** f < h-i» f-í« i-«5* HU^M*bŕ 'iiC j^ľäliCi'l Cílí Lľ., 'JU : CUILII.I,^^' 1 -'rff'rj '•-;-!.''* ",'''" l •'"' '"' '' ' '"' ŕ>ffpVOZO> h B'ls ô ^.flíľľlíiliFrtliJ iMnUl^U-lífíá! Vi« %. V L*ií>-. uíis"i lH^ V V žiUi v; - k, UkUu*t,trľi U . í líŕeásuci. ?i fe-riižeí^Mf'f Jrou p^vuiuiu írroi^ ^■-.■k-.'ay f^-cL.e^u í'uGí--.m rr.\>ll, £j"-■ (V* fíB tüllO týče* pořši.cUeiH í)Uí fn'iuU&c.U; iH\R«au P^ľ^^uK^;.; - tlrU^Li jjvítloi.á^': podnikatelstva železnic \vl privilegovaných a povolených, s to od toho unet kterého zákon tento vejde f p-I&tnost. ISové prostr^öfcv provosov^eí hk>!h;u st* iolmo p c che preúpšst'. ;.OňOto zákona ziedn&ti\ Prostředky, která t?i fíž js^ m«si s*1 nejdéle v 5 letech (pen nehudeli k žáácsti isodnřkíiíe.UfY* v^ovŕvxnv^cíhr* od řnmí^ternun fržh^, nrÄnrivAl» äiittyjr VíUťJUC \^jr.ílsÄ-'-- *-t pv*v-..fc*r- ^r--,^* /t........ J4,- »7ř*»t V příčině železnic, po nichž se jezdi fiiiýrni silami nežfí stroji parními, ustanoví «e, cü knie primôŕeno, zvláštním řáieni provozovacíms použijíc pří tom ustanovení řákosa tohoto, Merit i?e f e f^lmlrvnil pomérnm? jí^h h«d^.H provnávařit