Q€| Oiiiámení c k. -üui, mlŕiodržitele í dne iö. Mna i\ Í852. Janu Křtiteli BetijatPimi L-ngnelovi, elvikitsti inžeaéru v Parity Rue de ía liirpe pod čís. 13, skrze Jak, Frant. Jindřicha ]ľlerabeľgera> správčího ředitele ve Vídni mí Woiízeiíe pod čí a« ?85t na rok, na vynález a opravu v sou« stavě parevozův na železných dráhách, kteréž co do podstaty náležejí ve zvláštními spůsobu zastavováníy čímž oožfiá jezditi 'po zvýšinách co n oj versteh bez nebezpečenství s pravidelností* jistotou i ušetřeníai. Ve Francii nadán je 4 vynález tťíí OÚ 'i.v>. iircÄflÄ i\ lo-Á^ TJäiiyöii «Ä i.^ tťL UlöVTCny pOpIi VyS&Gy chová se ti e« kf dolnorakotíského i»í,%i.oďržÍteí^rva í volm> krt&dému nahlédnouti v wěi Z veřejných ohledôv na bezpečnost není tomu mc n» závada s abv vý- BriuitíTi B.o£e{skéii>ii^ o. k. uubenü&L konceptní m ti pr^k^k&riio v^ SuoJ- Danielu Heindörßerov*, vt k, ur>rívř fabrikímta Fnasiii a vozov^ ve Vídni b» nŕedmogt? I^eopoldovsfcéřn nod či* H^vK nfi ľnkCt r>R vyFí**!*VA pot« iii^f řwriiýidi uáprtv vozových juieiíovait^t-it .an^j-té řitijintf ytí: kteréž se fieniíiititi než olejem. řiádáiiíK abv vvnáies tes cfcovsi se v fcinno&řk Ä veřein-vck ohfedův na bezneč-nosť není tomu nic na xáv&dě, zby vý^eda ta 5:e provozovna. tJíiSCni kí YG-liatlü Vij lľt^UÍLCUľiiív\ i Vo v* iCíill tUt ^ >C: JÜ ^ltHt£íC Lc puíl íiík^ i *§ ^ n íl rok| Ht vynález novelo přístroje »a ělátení a ochlazování pro dělání osvětlujícího fljím} cmti přej plyn íeníu ^£ viech Iiořavycíi hmot dobývá se mnohem lacině] a éiitej i jest sporsí na páleni. Žádáno* aby vyaáíez rert choval are v tajností. Die zprávy dolnorakouské finanční prokuratur? -s dně 1?€ lisiopadu r. 1851, pod cígt 2497—848, nebyly n.*? postPtififie? Mgtiněc od vwiefezoe toho, což touto vv-