\h\ Smlouva statní rn^zí líakeuskem & Bavorskem, učinená duft 2L fcervaa f< 18SL Zůstavuje se vlak jedné každé ?4ft smlouvajících le wiád^ že mohou budoucně obnoviti vyjednávání za tou přivinou, aby se částí železnice, výhody této požívající^ prodloužily. Článek 09c Věci, ježto pocestní ve vozech osobních pro potreba pocestní s sebou vesc?ti a ?-s¥»'fnflk vft vozech zavaaadetních^ ježto svědčí do stanoviště střídacího, kam sé jede (Salcburského, &ufš'em&kéhú), nebo do takových míst mezí místy konečnými, v cL OB jmenovanými > na částech výhody požívajících> kde aeai cc-frr-he ůrado-, m^jí &r* nodrobki eeifiímit vyšetřováni ve stanovišti střídacím. Zavazadla pucesui^ Lieiaä j-íou v;, vrtech ?.*vf^sd ?!?>*?*? * *^^í ate do mi&tr kde jefet uisií celní* odbývají se ve stanovištích střídadeh tolika surnavně spůsobent řízení opovidaciho> a odká&i š*e pudié íištS hakUdkekch ve vosech nebe odděíeřthrh vosových d>ed*o£ >fřVrnc\r/ňvriíi k áhidu dáchódkovéím.í íäradu celnímu) v inístév kam svědčí, kterýžto úřad «e zvifcšté pojmenuje. Řízení ř-:t-, ^'/ihied^m íl^ ?.ar&%nd}fi nííí^hifů oředepsáného šetřiti je«sl stejný ä spAccberr; : fir*'5** y v; ^M^j^i h i ^6$ g^ vlaky osobními dopravuje* pročež *** rvŕ'Ma^iiží, "14*740 fôv^dôí. d it iitUU k*>6 í^^ cchd Úŕä.d> ip!aô huáe odplavovali *\\*->-d~> ;>rřv"r^tTí;c!b. ^řM(s irrěďh *>* vra*K»>. &dc ^est, dresu u-:tu? ^i'-ŕd*-? h í A;.! -?v,7* ür-idem ŕ^Kio} v ** MHs!f>vil!.M:bt kiou loo všä^ ^ýife'isftkôii^ že se tis žádného ť ? & n e k '* úiK ;í-!ff>fí výrr^ní :š n-fft^fO-Vr^ «H?.m ^ nuda ktu ^Ic^tací ZU. StíUlOYIÍirích daimuľH H« kilf TA'5t rirľttS ^rířp.k í^»mí .'.f T,C^ľChÍtÍ proder--1^?*" rt^#ííi>ítt'itt ífu!l>&oí ,I.i.4„.,ř j fintit p*rVÄ" ß-p VH>řÍř§. os < r *i i ň - "» f -j- - V- - f nftóíiŕ. vývozu :iŕiv*i r*dj-f v#i £aí,5;íKnän stri d s ctní?, Ěfívu se rsifř *e ř/viastutosk vozech nelni odděiem vokOvúu* pôd uredkáni zamčením prostoruím přiveze, Vfáctt ítakou^ká zanechává mmí odpr&vováuí zbož* tohoto &výnt dhiäáiB celním ve stanovištích střídaeich, poneehajic zamčeni prostorní neho pf-iložkc uové a do provodic sboži až k »f*r»riv# ijochodkovéio^ kterýž se naléhá aa protějším žele^-ničnéiB stanovišti bavoru-kéín iči_c 9T«) Dlane k lül« Odpravováttí lafaisdel puc^síních pôjd<» u áiäáá celních vs speíeôoj^ch stanovištích stvídacích preise každého času ve dne i % noci bes přetržení. Totéž nepřetržené odpravoT&ní tMg~Ü nákladního í rychlého, ježto podrobeno jest řízení opovídacíro», pak rychlo^boží, ježto se má řádnému řízení podrobiti, po» vol uje se dle toho, jak toho bp.de skutečně potřeba a pod to« výniínkop, ie se lái-ílky lakové přPil nenahrom^di a nebule se niěebo obávat^ m se týif bezpečnosti mim.