21 S XjI IM« w i?. 1% c< é "mu, mŕ Ročník 1873* ^#€4<Ö yÄ.44 t ÍaÍ^ /yáiua & rozeslána dne 13* března r. 1873 K. **, • OiLUK it- H. t*At L lÍAf/Hfí- «v i"S t«íttt i f) l, A/%,í l'£'_ ti tC ílií \ krt c Fy.Kl.-......./ ,. -..... >„ v . f ,/ v-fí. 1 f ,1 «1 - 1 1 ■» _ , í 1 - W , \?M , -i á-jíif^m či vVur^u\a.'Ui jJiífC//uíi) ťa buliíO t. ylí^'Uu lícv'«U'&£j či- iiilIliilctCiCil hodine železni&ýchi jíchž nikto úradne bylo ustanovano. nále£í z pravidla, k povmua.%teai u&i'fcisiu ílu u &uíľéiio c* lxHc ° &^-AU äívIí, te uiJi> l^o« ;mura joIk^ e, v l&liisíl, k&ks pru -l/f |\ f*» fT f TP 1 ; 1^ f> Ij | í % * /-v t-J-t * -ŕ p p Vf > p ľT ^ ^,-,^1/ ^^;í.„í.^w^ ,ÍXr.Í „,. -W Ií o r-. « a K o -<*t ť koncese byla. udělena, anebo db" smlouvy. Článek 2, SioužUi nádraží aneb přijímač! stanice dle polohy své ôbehodu, který zasahuje dö několika okresů silničních, pak mají všecky okresy silniční, jichž se týče^ nésti náklad na Krlxeiü h vydržování «Jlnico nříie^dijé, n L 4% i .* ro vedení gí&vby a správa BíIlucč prlfd^diiö přísluší onomu okresnímu äiltuc« aimu výboru (§§. 20 a 2í dotôenebo zák, siln«), v jehož obvodu pojezdila silnice K-time, K Pakli některé nádraží anebo přijímači stanice zřízena byla jen ve prospech jedné neb několika málo obci potažmo statků íi( 84 ob5 zákc ze dne I6t března